13 Kasım 2014 Perşembe

#Bir ülke düşünün,bir yanda tek adamlığa soyunan birine,ayda 700 bin lira elektrik faturası gelecek,kaçak bir AK-SARAY yapılacak;
Diğer yanda,trafo patladı diye bir bölge tam 13 saat elektriksiz kalacak.
Isınma,aydınlanma,yeme,içme,okul,hastane,market gibi insani temel noktalarda yaşam duracak,telefonlara çıkacak bir allahın kulu sorumlu insan bulunmayacak,dahası,''Neden''sorusunun yanıtını bulamadan, yetkili arayıp duracaksınız.
Ülkemizin geldiği nazarlık durum bu.
Demek ki neymiş,her yere HES yapmayla,memleketin taşını toprağını,deresini,sazını santrallere boğmayla gelişmişlik sağlanmıyormuş.
Trafo patladı diye,acizliğe düşmek ancak bizim gibi geri kalmış ülkelerde görülecek bir durum sanırım.
Hadi,diyelim ki,bir kazadır oldu.Vatandaşı bilgilendirecek görevliler nerde?
Telefonlar kapı,duvar.
Otomatiğe atmışlar aramaları,vatandaş biraz daha çıldırsın diye.
Bunun hastası olan var,bebeği olan var,çocuğu,eşi eve gelecek olan var.
Bu ne sorumsuzluk allah aşkına?
Bir yanda,ülkenin bütçesini yiyen bir görgüsüzlük örneği saray,diğer yanda köhnemiş sistemle yürütülmeye çalışılan yaşam.
O saraya harcanacak parayla,kaç ilin,ilçenin alt yapısı değişir-di söyler misiniz?
Saray yetmemiş,bir de kendine cumhurbaşkanlığı konutu yaptırıyor,250 odalı.
Memleket,yağma Hasan'ın böreği nasılsa.Bunca elektrik parası kendi cebinden mi çıkacak?
Bana ne ,onun halifelik düşünden.
Ben,verdiğim vergilerden,ödediğim harçlardan,benden alınan her şeyden,bana verilen hizmete bakarım.
Bir RTE kadar,benim de hakkım var iyi yaşamaya.
Ben,dürüst bir vatandaş olarak gereğini yapıyorum.Çalmıyor,çırpmıyor,kimsenin hakkına göz dikmiyor,harama el uzatmıyorum.
Ama benden ç-alınanlarla,başkaları konforu yaşıyorsa,ben de buna itiraz ederim.
Uruguay devlet başkanı da bir ülkenin zirvesinde oturuyor.Bir ona bak,bir de bizimkine.
Maşallah,nazarımız değemesin.
Yani,kıssadan hisse: Bu elektrik kesintisini şiddetle protesto ediyorum.
Size verdiğim paraların karşılığı,hakkım olan hizmeti bana vereceksiniz.
Yapmayacaksanız,orda ne işiniz var?
Sorumsuzlar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder