16 Kasım 2014 Pazar

#Hadi,espriyi bir kenara bırakayım ve erişimimi engelleyenlere birkaç kelam edeyim:
Biliyorum,AKP hükümetine yazdığım yazılarım ve eleştirilerim için bunu yaptınız.
Sorgulama yetiniz olsaydı eğer,benim yazılarımı engellemek yerine,oturur ve ''Memleket nereye gidiyor'' diye o güzel beyninizi biraz olsun çalıştırırdınız.
Benim için yaşananlar hiç sorun olmayabilirdi.
Kadına yönelik şiddeti ve tecavüzü yazıyorsam,durumu bir kez daha anımsatmak içindir.
Benim ailemde kadına yönelik şiddet olmaz.Bizler yabancıyız böyle şeylere ama benim dışımdaki kadınları nasıl görmezden gelebilirim?
Komşum,akrabam,ya da sokaktaki kadın dayak yiyorsa elimden geleni yaparım; çünkü insanım.
Doğayı katledenlere yazıyorum,doğru.Çok yürürüm,çok gezerim.Ormanda,denizde,havada canlıların yaşadığı her yeri izlerim.
Aç gezen kedi,köpeği,kanadı kırılmış kuşu,zamansız avlanan balığı korumaya çalışırım.
Sulak alanların yok edilmesine,avlanmalara,göç yollarındaki ağaçların kesilmesine,hayvanları aç,susuz bırakan herkese karşı dururum,çünkü insanım.
Benim insanım aç,yoksul gezerken,üç kuruş maaşa talim ederken,üniversiteyi bitirmiş gençlerimiz perişan dolanırken,şatafata düşen,katrilyonlara saray yaptıran,milyarlarla uçak alan,lüks araç konvoyu dizen birine ''Dur''demek ve eleştirmek benim görevimdir,çünkü insanım.
Ben,iki üniversite bitirmiş,belli bir yaşa gelmiş, hayatın belli zorluklarından geçmiş ve bugüne gelmiş bir insanım.
Kimseye ne borcum var ne de alacağım.
Hayatımı yaşayıp,keyfimi sürebilirim.
Ama ben bu ülkede yaşıyorum.İnsanla çoğalmak,yapılabilecek bir şey varsa elimden geleni yapmak insani yanım.
Yıllardır,sosyal medyayı kullanıyorum.beni çok şikayet edenler oldu elbette.
Peki,bu sizlerin ne işine yaradı?
Yazmaktan mı vazgeçtim,fikirlerim mi değişti?
Elbette hayır.
Yalnızca,insanım,anneyim,kadınım ve neyi yapmam,neyi yazmam gerekiyorsa onu yapıyorum.
Bana engel olamazsınız biliyorsunuz.
Siz de,bir an için düşünseniz ve birlikte daha yaşanılası bir ülke yaratsak olmuyor mu da,beni şikayet ediyorsunuz?
Hayatı ciddiye alın biraz.
Unutmayın;İnsan,insanla çoğalır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder