4 Eylül 2015 Cuma

#ANIZ YANGINIYLA ilgili,valilikten tutun da,devletin aranması gereken bütün resmi kurumlarını aradım ve....
Anız yakmanın serbest olduğunu (ki,daha önceden biliyordum zaten),çiftçinin tutanağı alıp,cezayı ödeyip,tarlaları yeniden yeniden yaktığını,hiçbir önlem alınamadığını ve bu yangınların Çukurova'da 15-20 gün süreceğini,bu süreçte nefes almakta zorlanan herkesin eğer varsa yayla ya da denize gitmelerinin en doğru yol olduğunu öğrendim.
Bana söylenen bu.
Bu durumda ne yapıyoruz?
Ülkede ciddi bir tarım politikası yapmayıp,bölgesel projeler üretmeyip,insanıyla,hayvanıyla ve doğasıyla her yeri kirleten bu uygulamayı durdurmayan,aklına bile getirmeyen,''Böyle gelmiş,böyle gider''diyen herkesi ALKIŞLIYORUZ!
AFERİN SİZE!
Ülke yönetmek ama doğru yönetmek budur işte.
Çukurova'daki küller Ak-Saray ve dolaylarına ulaşmıyor demek ki.
Sizler başkanlık uğruna her şeyi gözardı edin bakalım,nereye kadar?
Büyüklerin,bir bildiği vardır diye düşünerek, kendimizi bu dumandan kurtarmak için kaçalım bakalım diyorum.
Hadi ben kaçıyorum da,ya kaçamayanlar?
Sizin gibi yöneticileri var ya.....
Neyse!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder