1 Eylül 2015 Salı

#Hayatın herhangi bir zaman diliminde,yüzünüzde gülümseme yaptıran bir olay başınıza geldi mi? smile ifade simgesi
Hani hoşgörüyle karşılanacak cinsten bir şey...
Öncelikle;Tülü ne demek hiç duydunuz mu?
Tülü sözcüğünün iki anlamı varmış.
Birincisi,genç,sevimli,dişi deve.
Tabi,konumuzun bununla ilgisi yok.Hadi dişi kısmı tamam da,genç ve sevimli kısmı,en azından bana hiç uymuyor, wink ifade simgesi
Bugün,bir görüşmeden çıktım ve biri beni durdurdu.Adres soracak sandım ve bana 'Sen,Tülüsün'dedi.
'Bana sevimli deve demiyor herhalde' derken yüzüme baktı ve 'Tülü nedir bilir misin?'dedi.
Yüzüne şaşkın bakıyorum,merakla.
'Tülü,yüzüne baktığımda,güzel insan,güzel kadın'demektir dedi.
İçimden ''Yaşasın,biri beni güzel buldu'derken...... wink ifade simgesi
Açıkladı:Emekli öğretmenmiş ve beni karşıdan izlemiş yanına gelene kadar ve bunu söylemeden geçmek istememiş yanımdan.
'Siz' dedi,'ne kadar aydınlık ve güzel bakıyorsunuz.Söylemek istedim yalnızca.'
Sanırım 80 yaşlarında bir beydi.Jilet gibi ütülenmiş kıyafetleri,traşlı yüzüyle bana baktı,elini omzuma koydu,gülümsedi ve 'Tülüsün sen,tülü'diyerek uzaklaştı.
Orda,bir süre bekledim ve gidişini izledim.
Hiç tanımadığınız bir insana,en son ne zaman güzel bir iltifat etmiştiniz?
Bende,epeycedir duymamıştım,iyi geldi inanın.
Bir kadın olarak beni güzel bulduğu için değil,belki de,bir daha hiç karşılaşmayacağım birinden hayata dair anlık bir hoşluk duyduğum için hala yüzümde bir gülümsemeyle dolaşıyorum. smile ifade simgesi
Bir insana en çok kendini iyi hissettirecek insan gerek sanırım.
Karşımdaki yakışıklı,genç,karizmatik bir erkek değildi.Zarif bir insandı.
Hepsi bu. smile ifade simgesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder