9 Eylül 2015 Çarşamba

#Bu ülkede doğru giden hiçbir şey olmaz mı acaba?
Anız yangını artık bitmiştir demiştik ama gördüm ki,yollarda hala yakılmamış ayçiçeği ve mısır tarlaları dolu.
'Eyvah!Yine anız yangını var'diye kaygıyla geldim evime.
Çukurova,tümüyle toz bulutu ve anız yangınlarına teslim olmuş durumda.Adana'dan,Gaziantep'e kadarki güzergâhta göz gözü görmüyor şu anda.
Bunu durduracak bir yasa,bir karar yok mu allah aşkına? 
Nereye gidelim,nefes alamıyoruz artık?
Valiler,basına açıklama yapmış'Dikkatli olun'diye.
Dikkatli olmaktan neyi anlıyorlar acaba?Sokağa mı çıkmayalım,nefes mi almayalım?
Tarımda yaptırım uygulamayın,çiftçiye yardım etmeyin ama dikkatli olmamızı öğütleyin.
Böyle söyleyince sorun çözüldü çünkü.
Çifti cezayı ödeyip,hala tarlasını yakıyorsa oturun ve düşünün artık.
Hiç bu kadar bunalmamıştık.Yeter artık,biri durdursun bu anız yangınlarını!
Bir hükümette doğru bir iş yapsın artık bu ülkede.
Bir yandan şehitler,bir yandan dibe vurmuş bir ülke.Yangın,talan,vandallık....
YETER ARTIK,BOĞULUYORUZ HER AÇIDAN!
İnanın kaçacak yer arıyorum şu anda.Dağlar,en temiz olandır belki de.Hadi ben kaçıyorum şu anda,ya bebeği olanlar,astım hastaları ne yapacak?
Biriniz de,bir işe yarayın artık allah aşkına?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder