22 Eylül 2015 Salı

#'Bugün yaşanması mümkün iken ertelediğin her şey,yarının pişmanlığıdır.'
Bu söz,hayata dair her konuyu içeriyor kuşkusuz.Genel olarak da sevdaya dair eksik kalan duyguları anlatıyor.Yarın,geç olmadan,ne yapacaksanız yapın,sevin,söyleyin,dokunun falan.....
Peki,gecenin bu saatinde bana neyin pişmanlığını yaşatırdı yarına ertelediğim şey?
Tam da şu anda,gecenin 12.de,yan tarafta hala gürültü yapan komşuyu elime alıp,ağzını,burnunu dağıtamamanın pişmanlığını yaşardım. smile ifade simges
Bu ne düşüncesizlik,bu ne saygısızlık,bu ne öküzlük...(Son sözcük için özür.Biliyorum,sayfama hiç yakışmıyor ama...)
Yahu!
İnsan,bu kadar mı ...... olur?
Yeminle,illallah dedim artık.
Aşağı inip,adamın suratının ortasına yapıştırmak istiyorum.Bu kadar desibeli yüksek gürültü yapılır mı gecenin bu saatinde?
Bir gün elimde kalacak bu adam ya neyse!
Biliyorum,yarın bunları yapamamanın pişmanlığını yaşayacağım ama biliyorum ki,bir gün bu adamı elime alacağım,kaçarı yok.
O derece bizar oldum anlayacağınız gürültüden.
Uyuma hakkımı istiyorum,çok mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder