30 Eylül 2015 Çarşamba

#Gündeme şöyle bakıyorum da.....
Bizimkisi,yine toplamış muhtarları konuştukça,konuşuyor.Muhtarlar da,kendilerine küfür mü ediliyor (Hani;Kılıçdaroğlu'na 'Muhtar bile olamazsın'demişti ya!) yoksa kendi üzerlerinden siyaset mi yapılıyor bakmadan,avuçlarını patlatırcasına alkışlıyorlar.
Kalıplarına baksan gerçekten adam sanacaksın hepsini ama yağdanlıkta sınır tanımıyorlar belli ki.
Okullarda ölü yıkayıcı yetişmediği için üzülsek mi,yoksa Davutoğlu'nun,İran cumhurbaşkanı karşısında,bayrağımızın olmadığı masada ezik oturuşuna mı hayıflansak acaba?
Ya da son dönemde öldürülen 204 kadını mı konu etmeli?
Ya da......
Evimin karşı devletin okulu.Beden dersinde futbol oynayan çocuklar var.
Yanlış vurulan topa bakın ne diyorlar:
-Lan senin Ananı S.....
-Ben senin Ananı,Bacını S....
-Yok lan,bana demedi,sana dedi bunları.
-S.... git lan burdan.
Çocukların küfürlerini duyunca okulu arayayım dedim ama vazgeçtim. Gelecek öğretmen,hepsinin kulağının tozuna patlatacak tokadı çünkü.Ve o çocuklar daha bir hırsla küfretmeye devam edecekler.
Muhtemelen,evde babası,annesine küfrediyor,abisi arkadaşına.
Evde ve sokakta küfürle büyüyen çocuklardan ne beklenebilir ki?
Henüz çok küçükler,belki 12-13 yaşında.Ne söyledikleri küfrün içeriğini biliyorlar ne de söylenmemesi gerektiğini.
Önce aileler,sonra da okul,bu çocukları ne yazık ki yeterince eğitemiyor.
El kadar çocukların bir anneyi,bacıyı .....
Ne demeli?
Şaşırmıyorum elbette ama üzülüyorum gidişata.
Recep Tayyip Erdoğan da,Mersinli çiftçiye 'Ananı da al git'dememiş miydi?Meydanlarda 'Şerefsiz'diye veryansın eden bu insanın yönettiği ülkeden terbiye mi bekleyeceğiz yani?
Kılavuzu cumhurbaşkanı olanın ağzı küfürden çıkmaz-mış!
Gündem böyle işte.Seç,beğen al konuları.
En büyük idealimiz,elinin altındaki herkesi şamar oğluna döndermiş bir cumhurbaşkanın yönettiği ülkemizde,ölü yıkamayı öğrenmiş öğrencileri görmek.
O pamuk,bir gün herkesin kaderi olacak,bu kadar zorlamasa mı acaba?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder