23 Aralık 2014 Salı

#Amatör ruhunuzu kaybetmeden profesyonel olmak nedir bilir misiniz?
Her insanın,hayata karşı bir duruşu olmalıdır.Siyasi görüşünüz,yaşam felsefeniz,olayları değerlendirebilme yetiniz.
Bunlar,sizin farkındalığınızdır.
Her birey,kendi içinde elbette değerlidir.Kiminin fikrini beğeniriz,kiminin beğenmeyiz ama bu onun fikridir.
Tıpkı,benim yazılarım gibi.Bana katılan da olur,katılmayan da ancak bazı gerçekler vardır ve bunu inkar etseniz de bir işe yaramaz.
Muhalif yazıyorum,evet.Ama haksızlığa dur demek adına yapıyorum bunları.''Bana ne sokaktaki açtan'' diyebilirim.Ya da,öldürülen kadınlardan.Ya da,tecavüze uğrayan çocuklardan.
Ya da,senin,benim haklarımı gasp eden herkesten hesap sorabilirim.Bu,insan olarak benim görevimdir.
''Aç değilim,açıkta değilim.Hayatımı sürer,keyfime bakarım,kime ne''de diyebilirim ama yapmıyorum.
Kendi yaşadığım şehirde,aldığım eğitimin,biriktirdiğim yılların getirisini paylaşamıyorsam ve önümdeki engelim sizseniz,oturup,bir kez daha düşünün.
Herkes,kendince haklıdır ama bazıları daha haklıdır unutmayın.
Oturduğunuz makamlardan ahkam kesip,bana engel olacağınıza,o makamların hakkını verin.
Amatör ruhla,profesyonel çalışmayı öğrenmemişsiniz demektir.İnsanın,siyasi duruşuyla,iş yaşamını aynı kefeye koyamazsınız.
Bunları bile ayıramıyorsunuz demek ki.
İnsan,yapacaklarıyla değerlendirilir.Beyninizin çalışma mekaniğine,vizyonunuza,hizmet algınıza bakılır beyler.
Kendi kabuğunuzda yaşayıp,benim sosyal medyadaki yazılarımı bahane edip,beni eleştiremezsiniz.
Sizler,farklı olanı fark etmenin ne demek olduğunu biliyor muydunuz?
Bu yazıyı da okuyacaksınız eminim.telefonlar açıp da,sağa sola,insanları zor durumda bırakmayın.İnsanların,iyi niyetli çabalarını engellemeyin lütfen.İçinizde,çok değerli insanlar da var,benim nazarımda çünkü.
Beni arasaydınız keşke.Yüz yüze bakıyoruz üstelik....
Bilmediğiniz ve yeterince olgunlaşmadığınız konularda da bir kez düşünün derim.
Bu yazıyı,sabahın 6.da yazıyorsam,ne kadar üzüntülü durumlara yol açtığınızı bilmeniz içindir.
Keşke,biraz daha iyi yorumlayabilseydiniz hayatı,ülkemizi,gündemi ve yazılarımı:
Keşke.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder