1 Aralık 2014 Pazartesi

#Hanginizin ahı tuttu bilmiyorum ama yolum İstanbul'a düşmüşken ne vardı biraz Kız Kulesi'nde soluklansaydım.
Ya da Gezide biraz otursaydım.
Daha keşfedilecek dünya kadar yer vardı üstelik.
Ama ben gözümü dahi açamıyorum.
Göz ucuyla şöyle bir tarama yaptım.
Ne olmuş benim güzel istanbul'uma?Yer,gök Arapça ve Amerikanca tabela dolu.
Bir an için kendimi başka bir ülkede sandım.Ülkesine Fransız kalmak bu olsa gerek. 
Yok arkadaş! Bu İstanbul bana ters.Ne sokakları eski tadında ne de ışıkları.Boğaz Köprüsü bile eski ışıltılı halinden uzak.
Sevmedim,yeni İstanbul'u.Her yeri gökdelenlere boğmak uygarlıksa eğer,olmaz olsun böyle uygarlık.
Sayılı gün çabuk geçer derler.İşler bitince geri dönüş ama......
Beni bu kadar hasta eden o firmayı var ya!
Klimanın aç-kapa rezaletini ve de konforsuzluğu görmek istiyorsanız o firmadan bilet alacaksınız.
Taş olun emi! 
Ama ben daha martılara simit bile atamadım.
Olmaz ki.... 
Dip not:Görüşeceğime söz verdiğim dostlarıma......
İyi olursam elbette ama olamazsam hoşgörün lütfen. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder