30 Aralık 2014 Salı

#Yarın,yeni bir yıla gireceğiz.Eskisinden ne gördük ki,yenisini umutla bekleyelim diyenlerden misiniz?
2014 yılı,sizde nasıl geçti bilmiyorum ama benim için felaketti.Hiç yaşamamış olmayı istediğim ne çok şeyi yaşadım.
2015 yılı geliyor.
Her yeni yıl,yeni umutlar,yeni beklentiler,yeni heyecanlar demek.Ne kadar inkar etsek de,insanın içinde yine de bir filiz yeşeriyor.Buna da umut deniyor sanırım.
Bizi ne bekliyor olabilir yeni bir yılda?
Aldığımız bilete belki büyük ikramiye çıkacak;belki u-mutsuzluğumuz bitecek;belki yeniden sevmeyi öğreneceğiz;belki,mutsuzluklara düşeceğiz yeniden;belki batacak ama belki de yeniden doğacağız;
Biliyor muyuz?
2015,sürprizlere gebe elbette.
Bütün yükü 2015'e yıkmayalım ve gerçekçi olalım mı artık?
Geçmiş yıllarda,kendimiz için,çevremiz için ne yaptık? Mutlu etmek,mutlu olmak adına ne yaptık kendimize?
Boşa geçen yıllara mı hayıflandık,yoksa kaderci mi kesildik?
Şimdi,bunları tartma zamanı.Eğer,daha iyisini,daha güzelini,daha keyiflisini ve daha fazlasını istiyorsak,önce bunun adını koyacağız.
Sahi!
Biz,ne istiyoruz hayattan?
Daha çok para,daha çok ün,daha çok başarı,daha......
Önce,ne istediğimizi bileceğiz,sonra da çalışacağız elbette.Kimse,size oturduğunuz yerden ödül vermez.Üretmek,çabalamak gerek.
Baktınız olmuyor''En azından denedim ama başaramadım''dersiniz.
Zaten,bu ülkede çalışarak bir yere geleceğinizi de düşünmeyin.Özgür yarınlara daha çok var ama siz yine de şansınız deneyin.
Bu arada;Nimet Abla gişesinden almadığım ve bana çıkmayacak büyük ikramiye için lütfen bana akraba falan çıkmayın.Sizleri,zaten tanımıyorum,zaten tanımıyorum. 
Bol şans. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder