25 Aralık 2014 Perşembe

#Konya'da,16 yaşında lise öğrencisi,Cumhurbaşkanına hakaretten tutuklandı.
Anımsar mısınız,Gaziantep'te de 1997'de,çocuklar baklava çaldıkları için 9'ar yıla mahkum olmuşlardı.
Yetişkinlerimizi koruyamıyoruz aşikâr da,çocuklarımıza da bu zulüm yapılmaz ki?
Milletin çocuğu deveyi havuduyla az gelir,bavulla,para kasalarında,arsalarla götürüyor,garibanın çocuğu ise baklava çalınca,konuşunca suç işliyor.
Peki,cumhurbaşkanı bunu neden yapıyor derseniz....
Çünkü,mikrofonlara demiş ki:''Türkçe ile bilim ve felsefe yapamazsınız.Ya Osmanlıca ya da İngilizce yapacaksınız.''
Bunu da TÜBİTAK Bilim Ödülleri töreninde yapıyor üstelik.
Nasıl yani mi dediniz?
Haklı.Burası Türkiye değil çünkü anadilimiz de Türkçe değil.Çünkü,biz çocuklarımıza bülbül gibi şakıyan dilleri öğretme ustalığına eriştik.Çünkü,Osmanlıcayı müfredata sokamadık henüz.
Çocuklarımız çağdaşlaşmasın sakın.İşimiz buna engel olmak.
Cidden anlamıyorum,bunlar neden her yıl Türkçe Olimpiyatları düzenliyor?
Bir öneri de benden olsun:Felsefe düşünmeyi,yorumlamayı,sorgulamayı öğretir insana.Ya insanlara düşünmeyi yasaklayalım (Ki,bunu zaten baskı,zulüm ve şiddetle yapıyorlar) ya da,her şeyi Osmanlıcaya çevirelim.Nasıl olsa yine kimse anlamayacağından,düşünmeyi ve sorgulamayı yine yasaklamış olurlar.
Oysa,aynı Erdoğan,2012 yılında ''Türkçe ile felsefe yapılmaz sözünü ırkçılık olarak nitelemiş.''
Millet,balık hafızalı olunca ''bunu da yerler'' demiş olmalı,cumhurbaşkanı.
Kendi çocuklarını öyle iyi yetiştirmiş ki,memleket meselelerine kafa bile yormuşlar ama nasıl?
Bunun,tiyatroda çiklet çiğneyen bir kızı vardı.İşte bu kız ,17/25 Aralık yolsuzluk dosyaları için ''Bir insanın arkadaşını sırtından bıçaklamasına benziyor''demiş.
Oğlundan borç 16 milyon alan eski Çevre Bakanı Erdoğan Bayraktar ne demişti :
''Her şeyi,başbakanın bilgisiyle yaptım.''
Bakın şu terbiyesize.Tıpkı bir BRÜTÜS MİSALİ davranmış ve işbirlikçilerini sırtından bıçaklamış.
İşbirlikçileri kim?
İtiraf ediyorum ben yaptım.Onca rüşveti,kutulardaki paraları,kasaları,saatleri,arsaları ben Ç-ALDIM.
Bu hanım kızımız,henüz siyasete girmeyi düşünmüyormuş.
O da eksik kalsın diyelim mi?
Biri bize yetiyor 12 yıldır.Öfkeden gözü dönmüş halleri,hala yıkamadığı ilkeleri,toplumu hala sindirememiş olmasının verdiği tavırlarıyla,hala hangi makamın sahibi olduğunu anlayamamış bir insan olarak,bize yetiyor.
''İstemem eksik kalsın''der ya şair.
Bonuslarını evinde saklasın. 
Dip not:Sosyal medya yazılarımdan alınan,bana hatır koyan,işlerimi engelleyen,ta uzaklardan sağı,solu benim için taciz eden,düşünmeyen,sorgulayamayan kişilere....
Biraz felsefe yapmaya ne dersiniz?
Türkçe üstelik.
Becerebilirsiniz değil mi bu kadarını? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder