31 Aralık 2014 Çarşamba

#Bugün,31 Aralık.Ömürden,bir daha yaşanmayacak bir yılı daha gönderiyoruz.
''Herkes mutlu olsun'' gibi klasik dileklerde bulunacağım bugün.Ama bunun mümkün olmadığını da bilerek elbette.
Hayal kurmanın da alemi yok.Çünkü,biliyoruz ki,2015 yılında da,yine hırs,öfke,sevgisizlik,savaş,ölüm,yoksulluk,zenginlik sürecek.
Umut diyoruz ya!
Hayallerimizin gerçekleşmesi için çabalamak gerekiyor elbette.İyi düşünmek,sorgulamak,yerini ve zamanını bilmek ve de çok istemek.......
Kaçımız bunu başarabiliriz bilmiyorum ama yine de,içimizdeki bir parça umudu korumalıyız sanki.
Çevreme bakıyorum,insanlar,u-mutsuz,yorgun,bıkkın,pişman.....
Her batışın bir çıkışı olmalı mutlaka ama bunun için kararlı ve ısrarcı olmak gerekmiyor mu?
Çevreme bakıyorum,mutsuz kadınlar,erkekler...
İnsan,hayata bir kez geliyor.Ömür dediğiniz şey,iki nefes arası.Bu neyin pişmanlığı,öfkesi?
Hayatı,biraz da akışına bırakmak gerek.Birbirini sevmeyen eşler,dokunmaya korkan sevgililer,eli tutulmayan sevdalar....
Kendinize gelin artık.Birini seviyorsanız,gidin ve söyleyin.İnsan,duygularından korkmamalı.
Bir insanı sevmek kadar şahane bir duygu var mı?
Sevmeye korkuyoruz,söylemeye korkuyoruz,neler oluyor bize?
Biraz yürekli olmak gerek hayatta.En çok bakışlara takılıyorum.Nasıl da özlem,hasret,istek dolu.
Bir insana sevdalandıysanız,gidin ve söyleyin.En fazla reddedilirsiniz;o kadar.Bu da,dünyanın sonu değil.
7 milyar insandan biri mutlaka sizindir,unutmayın. 
Niye mi sevdaya dair yazdım?
Çünkü,çevremde öyle çok seven ama söyleyemeyen insan var ki?
Hadi bir gayret.Bari,bu yıl içinizden geçeni yapın.
Dünyaya bir daha mı geleceksiniz? 
2015 yılını,insanlara bolca akıl vermek ama icraatı yapmamak yılı olarak da ilan ediyorum şimdiden. 
Bu akşam,piyangodan bilet alanlara bol şans,ailesi yanında olana şükredin,dünyaya hala ve ısrarla umutlu bakın,sevin,sevişin,özle-me-yin,aşık olun....diliyorum
Ne bileyim,kafanıza göre takılın işte. 
MUTLU YILLAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder