1 Aralık 2014 Pazartesi

#Gezi Parkı,nasıl da sahipsiz kalmış meğer.Bir sessizlik,bir yalnızlık sinmiş üstüne.
Yağmur,soğuk,ortada üşüyen kediler,köpekler....
Hiç kuş sesi yoktu parkta.Yalnızca Kargalar.
Cumhurbaşkanı RTE,eski vali Mutlu,Emniyet Müdürü ve elbette Kadir Topbaş,elbirliğiyle kuşları da korkutmuşlar anlaşılan.Yoksa,vurdular mı onları da?
Malum,en iyi bildikleri şey canlıları yok etmek.
Her bir ağaca tek tek sarıldım bugün.Koskoca parkta bir tek ben ve ağaçlar vardı.Uzak bir köşede sarhoşlar,gündüz vakti bile içmeye devam ediyorları şaraplarına.
Çok da keyif alıyorlardı emin olun.
Şarapçı,şarapçının halinden iyi anlar. 
İstiklal ise bildiğiniz gibi çok kalabalık.Bir köşede müzik sesi duydum ve orda kalakaldım.Cafe Anatoliaymış adı.Bu kadar keyifli melodileri,huzurla dinlemenin de başka bir anlamı oluyormuş;unutmuşum meğer. 
Tanımadığım bir dolu insanla İstanbul'u konuştuk uzun uzun.Sanki,ben içerde onlar dışardaydı.
İşte böyledir İstanbulu yaşamak.
Keyifli,yorucu ama şahane. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder