29 Ocak 2022 Cumartesi

 Gündemden çok sıkıldım artık.

Boş beleş söylemlerden de bıktım.
İşe yaramayan, bir şey üretmeyen, sürekli arızaya bağlayan insanlardan da gına geldi artık.
Kendimi, atölyeme vurayım dedim.🙂
Bugün, biten ürünlerimize vernik atma günüm.
Yaklaşık, bir hafta sürecek bir işlem bu.
Diyorum ; Arkadaşlar, bu kadar çok çalışmayın, ürünler çok birikiyor ve çok yorucu oluyor benim için. 😉
İşim, atölyede bitmiyor elbette. Evde de çalışıyorum.
Takı tasarımlarımı, bu kadar boyanın içinde yapamam.
Her ne kadar takı kullanmasam da, seviyorum yaptığım işleri başka kadınlarda görmeyi.
Bir şey üretmeden geçen zamana acırım her zaman.
İlla ki, bir şey yapılacak.
Bu takılar, Mercan.
İnsana iyi geldiğini söylerler.
Rengi de rahatlatıcı derler.
Ben de seviyorum doğrusu ❤️
Hepsi bu. 🙂

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder