29 Ocak 2022 Cumartesi

 Geceden sabaha yine görevden alınanlar, 82 milyon nüfus için 'Çok da Tın' diyen bir algı...

Ne yapmalı, ne yazmalı?
En iyisi, kalan iyimserliği koruyarak kahveyi yudumlamak. 🙂
Bu çikolatayı denediniz mi?
Nestle'nin biraz reklamını yapmış gibi olacağım ama değer elbette.
Tabii, markette fırlayan çikolata fiyatlarını da konu etmiyorum bugün.
Bugün, iyimserlik gününden çıkmak istemiyorum nedense.
Nestle 'ye neden değer?
Öncelikle, kurabiyeli çikolata inanılmaz lezzetli.
Yaratıcılıkta sınır yok gıda sektöründe.
Nestle, kızımın bana yaptığı güzelliğe destek olduğu için çok değerli benim için.
Çocukluğumda, harçlıklarımı biriktirip, Fıstıklı Çikolatasını çok alıp kaldırımda yedim. 🙂
En sevdiğim çikolatanın adıdır Nestle.
Bitter'i ayrı, fıstıklı çikolatası ayrı, şimdi de kurabiyelisi.
Üçü de favorimdir.
Kızım, ikimizin fotoğrafını Nestle 'ye gönderdiğinde, bu kareleri basmışlardı çikolataların üstüne.
Paketi açtığımda, yıkılıyordu ortalık selden.
Çok feci duygulanmıştım o gün.
Annelerin, sulu gözlü olmadığı bir an var mıdır ki?
Kızım, harika bir evlat elbette. ❤️
Fincan da kızımın hediyesi.
Çikolata da kardeşimin.
Çok sevdim diye sürekli getiriyor bana bu çikolatayı. ☺️
Ben daha ne isteyeyim şu hayattan? 😘
Gel de iyimser olma bugün. 🙂
Gecenin bir yarısı karar almak da nedir?
Uyu be birader!
Uyu ki, nefes alalım biraz. 😎

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder