3 Ağustos 2023 Perşembe

 Bugün Pazar....

En sevdiğim gün. ❤️
Biz insanlar, hep bir veda halindeyizdir;
Bazen bir insana
Bazen bir şehre
Bazen de bir duyguya.
Hatta zamana, dakikaya, saniyeye.
İçimiz, hep bir hoşçakal ülkesi.
Nereye gidersem gideyim, vedalar hiç kolay olmuyor.
Ne el sallayan biri olmak, ne de el sallanan biri olmak mutlu ediyor insanı.
Herkes yerinde olsa keşke ama ne mümkün?
Kolay değil biliyorum insandan, duygudan, şehirden gitmek.
Anılarınız var bir kere peşinizi bırakmayan.
Birkaç gün için Zorkun Yaylası'na geldim. Çocukluk, yetişkinlik anılarımın yaylası.
O yıllardan pek kimse de kalmadı artık.
Bir veda ile gitti çoğu.
Annem....
Bu yıl, bize veda edişinin üstünden 9 koca yıl geçti.
Kendisi yok ama bıraktığı izleri duruyor hala.
Vedalar, o kadar da kolay olmuyor, anılarla hep yanınızdalar.
Bir çiçek tohumunu saklayayım diye koydum bir kağıda, üstüne ne çiçeği olduğunu, yılını da yazdım ama dökülmesin, kaybolmasın diye sarmam gerekti.
Mutfak kapısının arkasındaki lastik yığını aklıma geldi.
Tam 9 yıldır orda duruyorlar,hiç de bozulmuyorlar üstelik.
Annem...
Kendisi yok ama bıraktığı her şey işimize yarıyor hala.
Benim Annem, hani şairin de dediği gibi
Suya şeker katsa sütlaç yapan bir Anneydi.
Her şeyi değerlendirirdi ama her şeyi.
Annemin ki, dünyanın en becerikli ve usta Annesi benim Annemdir, hiçbir şeyi çöpe attığını bilmem.
Hiçbir şeyi heba etmezdi. Hep bir emeğin ürünü olduğunu, bizim evimize gelene kadar maddi manevi külfetini öğretti çocuklarına..
Bu nedenle, hayata saygı esastır biz çocuklarında.
Yeşil bir lastiği seçtim, tohumu paketledim, baharda, ömür olursa eğer dikerim artık.
Hayat, renklerle, çiçeklerle, güzel insanlarla daha da güzelleşir bilirim.
Çünkü ; Annemin eseriyim.
Anacığım....
Merhametin, Vicdanın , İyiliğin, Güzelliğin, Becerinin Simgesi Güzel Kadın, Yaşadığı o korkunç yıllardan sonra bile ayakta kalan Mucize Anne..❤️
Zorkun 'da, nasıl da özlemin içimi sızlattı sabahın bu saatinde.
Annemden öğrendiğim her şeyi, hayatım boyunca vazgeçmeden yaptım, yapacağım.
Sonucu ne olursa olsun.
İşte bu nedenle insan kolayına gidemiyor insandan, şehirden, duygudan.
İçinden veda etmek istesen de, o kadar kolay olmuyor.
İyi Pazarlar..... ❤️
Bir havlu askısı görseli olabilir

Tüm ifa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder