16 Aralık 2015 Çarşamba

#Bugün,dünya lideri,mümtaz şahsiyeti ve açıklamalarını yazacaktım ama....
Sabah diş doktorumda randevum vardı.Eşi,içeri giren kısmı değil elbette,uygar dünya insanları.
Neyse,tam gidiyorum,yolda öldürülmüş köpekleri gördüm.Geri döndüm,fotoğraf makinemi aldım ve hepsini tek tek fotoğrafladım.Vurdukları iğneler de elimde şu anda,ölü bedenlerinin fotoğrafları da.
İrili,ufaklı mahalledeki baktığımız köpeklerin nerdeyse tamamını öldürmüşlerdi.
Hani,her akşam yemeklerini vermek için sokağa indiğimde bacaklarıma dolanan o güzel ve sakin hayvanları...
Hele bir anne köpek vardı,yeni doğum yapmış.Memelerinden süt akıyordu.Öyle uysal öyle anneydi ki.....

Vuran kim?
Elbette araştırdım ve tüm sorumsuzları buldum.Tek tek hesap soracağım hepsinden.
Biri diyor ki,emri ben verdim ama başımı yakma,diğeri diyor ki,sorumlular emre itaat etmemiş,ilaç dozunu bilmiyorlar ama şikayet olunca köpekleri vurmuşlar.
Açıklamalara bakar mısınız?Barınak müdürünü arıyorum,yok,veterineri güç,bela getiriyorum yaralı hayvana iğne yapması için.
Gözüne merhemi de ben sürdüm hayvanın,bu kadar canı yanıyordu.
Allah belanızı versin,o emri verenin de,itaat etmeyin de,o köpekleri doz aşımlı iğnelerle öldürenin de.
Ne istediniz o hayvanlardan bilmiyorum ki?
Bir notta şikayet eden güruh için olsun.Köpekler havlar doğaları gereği.O hayvanların ölümüne neden oldunuz,sizi de şikayet edeceğim,bunu da bilin.
Şimdi ben sizi ne yapayım?
Öldürdüğünüz köpekler gibi doz aşımlı iğnelerle sizi öldüreyim mi,hakkınızda savcılığa suç duyurusun da mı bulunayım yoksa geride kalan o yavruları sizin memelerinizin üstüne mi salayım?
Ne olacak bu yavruların hali?
Bu hayvanların ölümünden sorumlu olan yetkililer.....
Ya bu adamların cezasını siz verin ya da......
Ne yapacağımı biliyorsunuz umarım?
Emin olun yaparım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder