25 Eylül 2022 Pazar

 Antalya-Liman- Karaalioğlu (Karaoğlan) Parkı-Cumhuriyet Meydanı.

❤️
Bir kente gittiğiniz zaman, ilgi alanlarına göre, yemek kültürüne, tarihi dokusuna, kısaca neyi görmek, yaşamak istiyorsa oraya yöneliyor insan.
Antalya'nın, kendine özgü bir yemeğini bulamadım ama Bergamot Reçeli'ni mutlaka tatmalısınız.
Antalya'da, en çekici yerlerin başında parkları, falezleri, Düden ve Manavgat Şelaleleri geliyor.
Falezlerde, çok dikkatli olmak gerek.
Şov uğruna canınızdan olmak an meselesi çünkü.
Aşağısı metrelerce kayalık ama ne cesaret, insanlar orda oturmuyor mu, pes diyorum.
Tekne turlarının yapıldığı yat limanına ise birçok yerden iniliyor, çıkılıyor.
Kaleiçi'ne inen cam asansörü mutlaka denemelisiniz.
Her ne kadar, ben aşağıya bakamasam da, inanılmaz bir görsel şölen ordan şehri seyretmek.
Cumhuriyet Meydanı'ndaki muhteşem anıt heykeli de görmelisiniz.
Sanatçılar Parkı, Karaoğlan Parkı ' ndaki, Nazım Hikmet 'in,' Kurtuluş Savaşı Destanı 'nı okumadan geçmeyin derim.
Parkın içinde, her yerde sergiler, eğlenceler, etkinlikler vardı.
Önümüzdeki günlerde de, konserler, Tiyatrolar, Altın Portakal ve birçok sanatsal çalışma olacak.
Yolunuz düşerse Antalya' ya ve ilginiz de varsa, mutlaka buraları görün, nefes alın derim.
Ben, keyif aldım, yeniden yolumu düşürdüğüm için de mutlu oldum elbette. 🙂

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder