3 Mayıs 2014 Cumartesi

Hiç tanımadığım bir kadınla rastlaştık ve kısa bir söyleşi yaptık.Konuşma bittiğinde''İmdat''diyerek kaçtı sanırım. 
Bakın,konu neydi? Bir erkeğin parfümden analizi nasıl yapılır? 
Ona şu soruyu sordum:Karşınızdan bir erkek geliyor,parfümü şahane.Bu erkek hakkında ne düşünürsünüz? 
-Sanırım,hoşuma giderdi diye yanıtladı.
Peki,bu erkeğin genel karakteristik yapısı nasıldır?dedim;Bilmem,hiç düşünmedim dedi.
Ona yaptığım analiz: 
Karşınızdan gelen erkek( Ki,bu kadına da uyarlanır.) güzel bir parfüm kokuyorsa, o erkeği iyi inceleyin.
Güzel kokan parfüm,paha içerirÖyle,uyduruk,çakma parfümlerden söz etmiyorum elbette.Şişesi 100 dolar diyelim. 
Bir erkek,böyle bir parfüm kullanıyorsa paraya kıyıyor,kendisine özen gösteriyordur.
Bu parfümü kullanan erkek,asla ve asla bakımsız gezmez.Kıyafetleri özenli seçilmiş ve kalitelidir,tıraşı düzgündür,eli,ayağı bakımlıdır.
Bunca kaliteli giyinen bir erkeğin mutlaka arabası vardır.20-30 milyarlık arabadan söz etmiyorum elbette.Daha klas bir şey. 
Böyle bir arabası olan erkeğin,mutlaka bir de evi vardır.O karizmayı bir şekilde kullanacak,değil mi?
Mekan şart. 
Evi,arabası olan bir erkeğin zaten sıkı maaşlı bir işi de vardır.
Bu kadar zevk sahibi birinin gece yaşantısı da aşikar.Gece yaşantısı olan bir erkeğin eli sıkı değildir.Öyle,3-5 şişenin hesabını yapmaz.
O başka hesapların derdindedir. 
Hayatı böyle yaşayan birinin evde bekleyen annesi,kardeşi gibi ayrıntısı yoktur.(iyi ki de yok,başınız ağrır çünkü.) 
Free takılır anlayacağınız.
E,bu kadar cazip seçenekli bir erkek görüyorsanız,bence kaçırmayın.
Bakın,bir parfüm nelere kâdir? 
Bütün bunların toplamı bir erkek henüz yok mu?
Bence de haklısınız.
Nerde böyle güzel parfüm kullanan erkek? 

Siz de İmdat diyebilirsiniz ama gerçek bu.Çevrenize,hiç alıcı bir gözle baktınız mı?
Böyle bir analizi siz de yapın bakalım,sonuç ne çıkacak?
Sonucu bana yazın lütfen. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder