2 Temmuz 2020 Perşembe

#Anacığım,nurlarda uyusun,bize hep şöyle öğütler verirdi eğitirken:
-Bir yere giderken,eli boş gidilmez.
-Gittiğiniz evin,sizin götürdüğünüz şeylere gereksinmesi yok elbette ama bu bir hoşluktur.
Annemin öğrettiklerini elimden geldiğince uyguluyorum,kızıma da aktarıyorum elbette.
Nesilden nesile ,böyle şeyleri öğretmezseniz,kibarlık,nezaket gibi şeyleri içselleştirmezseniz,o çocuklar büyüdüğünde,şunu söylersiniz:
'Şimdiki nesil de,hiç iyi yetişmemiş.Ellerinde cep telefonu,tablet,ne kibarlık biliyorlar ne da görgü kurallarını öğrenmişler.
Tabii ki,kabahat ailelerde,suçu çocuklara atmayın.
Neyse....
Bugün,Zorkun Yaylamıza  gideceğim hafta sonu için.İki gün kaçış yani.Hamak ve kitaplar...
Tanrım!🙏
Düş gibi. ❤️
Gittiğim yer evim,ailem ama elim boş gitmeyeyim dedim ve sabah bu çıtır ruloları yaptım.
Çok basit,hani,hep yemek programlarında denir ya;Evinizde olan malzemeler....
Nasıl oluyorsa artık... 
İki yufka,1 paket sade helva,tahin,kavrulmuş yerfıstığı ki,çok seviyorum bu halini, ,azıcık sıvı yağ,istenirse de,pudra şekeri.hepsi bu.
Belki,yapmak isteyenler olur diye fotoğraflı da anlattım.
Çayın yanında,cidden çok basit,çok pratik çok da hoş bir tat.
İşin ustası falan değilim,yanlış anlaşılmasın.Öyle,çok yetenekli bir lezzet ustası da değilim.
Tarif iyi. 😂
Dip not: Koronavirüs nedeniyle ,evde kalmaktan, elbette kilolar çok arttı.Sporla da,hiç tanışmadığımız için çoğumuz.... 
E, bu da fazlasıyla kalorili bir tarif.
Çok yemeyin,iki dilimi geçmeyin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder