13 Ağustos 2020 Perşembe

 #Bugün, üretim günüm. ❤️

Sanki, diğer günler değilmiş gibi.😉
Lavantalar, kendi üretimim elbette.
Sabunları da, zaten ben yapıyorum.
Evimin her köşesi, şu anda mis gibi Lavanta, Gül, Tropikal Meyve ve Okyanus kokularıyla ürettiğim sabun kokuyor.
Bu kadar güzel kokunun içinde,insanın başı döner valla. 😉
Kendim yaptığım için demiyorum ama iyi iş çıkardığımı söylemeliyim ki, zaten hiç sevmem eksik kalmış ve baştan savma yapılmış her ne varsa.
Sabunlarım, bugün dinlensin artık, yarın da, hani şu, tüller, süslü kurdelalar falan var ya; işte onlarla da hazırlayıp, satışa sunacağım.
Hani, ekonomiden Çokomel ve Eti Puf kadar anlayan damat var ya...
Ona bakarsak, memlekette geçim sorunu diye bir şey asla ve kat'a yok.
Vatandaş, maaşını dolarla alıyor, hatta, maaş öyle çok geliyor ki, Mersedes ve BMV fiyatları azıcık çıktı diye veryansın ediyor.
Şöyle bir ağız tadıyla İtalya, Venedik, İbiza turu yapacak ailesiyle yurdum insanı ama gel gör ki, dolar çıkmış, ne yapsın, artık Bodrum falan idare edecek.
Evin Bodrum'u değil, ne fesatsınız, hani şu, Cevat Şakir'in sürgün yeri var ya, Ege'de, işte o Bodrum. 😂
Neyse....
Tatil, herkese lazım.
E, parasız tatil de olmaz.
Üretmeden, para da kazanılmayacağına göre... 😉

Allah, devletimize zeval vermesin!
Verdiği maaşı, nereye harcayacağımızı bilemiyoruz.
Damat gibi, teknelerde.... 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder