28 Ağustos 2020 Cuma

 #MUSA DİNÇ-GÜL VE DÜŞÜN KİTABI ÜZERİNE..

İki yıl önce,Kars'ın Selim İlçesi-Laloğlu Köyünün okuluna ve köy çocuklarına ziyarete gittim.Kütüphane kurmak,okulu görmek ,eksiklerini derken olayı büyüttüm ve çok kapsamlı bir yardıma dönüştürdüm.
Köyü anlatmayacağım ama gitmeden önce,gerek satın alınmış,gerekse toplanmış kitapları tek tek taradım.Çocuklara yönelik zararlı bir içerik var mı diye araştırdım ve bunları yaparken de,en az on beş kitabı attım.
İlkokul ve ortaokul çağındaki çocuklara uygun değildi çünkü.
Ben,sade bir vatandaşım ama bir iş yapacaksam da,en iyisi olmalı,hata yapmamalıyım.
Çocuk ve ergenlik çağındaki çocukların beyinleri,henüz çok tazedir ve ne verirseniz onu depola; doğru yanlış.
Bu yaş grubu,sorgulayamaz,duyduğuna inanır ve öyle de temeli atılır.
Bu nedenledir ki,çocukları bilimden uzak,dini vakıf ve kurslara gönderdiğinizde,işte,o videolardaki zırvalıkları konuşan,düşünen bir nesil yaratırsınız;aklını huriler,bakireler ve seksle bozmuş bir nesil.....
Amaçladıkları hedefe adım adım gittikleri doğru ama şimdiki konumuz; şu günlerdir konuşulan kitap.
Bu sabah,yazar Musa Dinç'i canlı izledim ve .....
Bu şahıs,annesinden duyduğu kendince mizah ama aslında bir felaket olan ve yine kendince fabl kisvesine soktuğu rezilliği ,üstelik de DÖRT BASKI yapmış bu kitabın toplatıldığını ,özür dilemek falan konuşuyor işte.
FABL nedir?
İlkokuldayken,en çok duyduğumuz konulardan biridir bu.
Hayvanların ağzından,insanlara ders verici öykülerdir;Fabl!
Leylekle,Tilkinin ,tavşanla,kaplumbağanın arasında geçen küçük hikayeler.
Bu hikayelerde tecavüz olmaz,sarkıntılık olmaz,bakirelik olmaz,gerdek gecesi tanımı olmaz.
Bu,Musa Dinç denen şahıs,ya FABL nedir bilmiyor ya da,kimse anlamaz nasıl olsa diye,duyduğu ama tecavüz,gerdek olayı gibi yaşandığı dönmede dehşet uyandırması gereken ama belli ki,olağan sayılmış öyküleri,kendinde yorumlamış ve mizah sanarak yazmaya kalkmış,kalkmasına da,tecavüzün mizahı olur mu?
Peki ya,Tilki ve Ayı gibi iki farklı türün cinsel birlikteliği olur mu?
Kurnaz tilki,Boz Ayıdan öyle çekmiş ki,aklını TOMOGRAFİK süzgeçten geçirdiğini iddia ettiği öyküde,Tomografik sözcüğünü biliyor ama o beynin i işlevini bilmiyor belli ki yazar; 'en iyisi,ayıya tecavüz edip,namusunu beş paralık edeyim de gününü görsün' demiş.
Boz Ayı,Tilkinin niyetini anlamış ama Japon yapıştırıcısı ile yere yapışmışcasına kaderine razı olmuş,tilki,arkasına geçmiş,ayının bakireliğini bozmuş.

Allah Aşkına,bunu yazan yazar,denetleyen editör ve basan yayın evi....
Ne düşünürsünüz?
Bu,çocuk kitabı mı?
Kim denetledi,kim DÖRT BASKI yapılırken göz yumdu,kim dağıttı bu rezilliği?
Bir de imza günü düzenlemiş meğer.
Kitap,şimdi toplatılmış olabilir,ya öncekiler.....
Onları okuyan çocuklar!
Bu ülkede kadın,kız-erkek çocuk geçtim; ördek,tavuk,eşek,keçi,kedi,köpek hatta damacanaya bile tecavüz edilmiyor mu?
Bu sapıklıklar,her gün karşımıza çıkmıyor mu?
Toplum,iyice aklını seksle bozdu bozmasına da,huriler,cennet diye diye iyice delirdi.
Bir insanın beyni,7/24 seks odaklı yaşar mı?
Neyin kafasını yaşıyorsunuz?
Buna tıp dilinde ne deniyor bilmiyorum ama Manyaklık boyutuna geldi her şey.
Ülkenin başına bela mısınız?
Yazarı,çizeri,gazetecisi ,öteki,beriki.....
Ne yana dönseniz aklını kaçırmış zihniyet!
Düşün bu ülkenin yakasından artık,düşün!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder