6 Ağustos 2020 Perşembe

#Zorkun Yaylasından bir kare. ❤️

Bu sabah, haber kanalında, Gelecek Partisi Başkanı Ahmet Davutoğlu'nu izledim. Dün de, BBP başkanı, Mustafa Destici'yi izlemiştim. En çok takıldığım konu;İstanbul Sözleşmesiydi elbette. Bakalım, ne düşünüyorlardı bu konuda?
Destici,üzerine söylenecek söz bulamıyorum elbette. İstanbul Sözleşmesinin tüm maddelerini okuduğunda emin değilim,hatta hiç okumamış, okuduysa da hiç anlamamış biri ama Ahmet Davutoğlu, konuya çok hakimdi ve çok açıklayıcı bir konuşma yaptı ama bu, geçmişteki hatalarını örtbas etmiyor elbette.
'Stratejik Derinlik' diyerek, Ortadoğu' nun ve yanlış dış siyasetin bir ayağı da kendisi oluyor.
Yani, adı' Gelecek ' ama kendisi gelecek vadedecek mi acaba ülkeye, tartışılır!

Bunları geçtim, günlerdir bir o yana bir yana açıklamalarından anlam çıkarmaya çalıştığımız, Muharrem İnce....
İzlediği yol, yol değil ama kendisini bitirmek için neden bu kadar çaba harcıyor anlamak mümkün değil?
Öngörüsüz bir siyasetçi olduğunu bir kez daha kanıtlıyor bizlere.
Eline, ne geçeceğini sanıyor acaba yeni bir parti kurunca?
Tek başına iktidar olacağı sanrısına mı kapılmış nedir?
Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde gördük halini.
Yerel seçimleri, adaylara ve üstüne basa basa Kürt oylarına bağlayınca ki, sanki Kürt vatandaşlarının özel bir statüsü varmış gibi, oynadığı tribün onu siyasetin tozlu raflarına gönderecek ayrı konu.

Kürtler üzerine söylemleri ayrı bir güne erteleyeyim de.....
Bunca ölüm, patlamalar, hırs, ahmaklıkla izlenen siyasetin kötü yüzü yerine, yaylamızdan bir kare alayım da,' bir yanımız bahar bahçe' olsun dedim.
Çukurova, yanıyor. Sıcaklık bir yandan, nem bir yandan, koronavirüs riski bir yandan, kaçacak bir yer olsa da dedim ama.....
Zorkun Yaylamız da hayal şu anda.
Tertemiz havası, buz gibi suyu, kuş sesleri, yemyeşil doğası varken, cehennemin diğer adı, Çukurova' da yanmak....
Kader!
Ama papatyalarımız şahane elbette. Umuyorum, hepsi solmadan yeniden görebilirim; umarım. 🙏

Görüntünün olası içeriği: 1 kişi, ayakta, bitki, ağaç, açık hava ve doğa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder