12 Ağustos 2020 Çarşamba

İSTANBUL SÖZLEŞMESİ......

'İstanbul Sözleşmesi şöyle iyi böyle kötü bi s.ktirin gidin yeter be! 1 sene önce yanıma alabildiğim kızım sırf örtündü ve imam-hatibe gidecek diye anası tarafından kaçırılmış, bana 1 soru sormadan okula yazılmış, hâlâ gevezelik! Ocağına ateş düşmeden konuşan O… Çocuğudur!!!!'
FATİH TEZCAN

Bu ülkenin savcıları nerde?
Adam diyemeyeceğim bu şey,hepimize küfrediyor.
Ne yapıyorsunuz sayın savcılar?
Korkmayın da,şu şey için suç duyurusunda bulunun bi'zahmet!
Bu ve bunun gibileri doğuran analar,size de yazıklar olsun!
Hiç mi,bunlara eğitim,aile terbiyesi adına bir şey vermediniz?

Kızı örtünmüş de,imam hatip okuluna gidecekmiş de,annesi almış da....
Senin gibi birinden kurtulduğu için o kız çocuğu şanslı,daha ne olsun?

İSTANBUL SÖZLEŞMESİ'ni,ekranlarda erkekler tartışıyor,kararı erkekler veriyor da,hayırdır!
Tecavüze uğrayan kadınlar,cinayete kurban giden kadınlar,öldürülen,yakılan kadınlar ;bu ülkede,kız-erkek çocuk demeden,ördek,tavuk,keçi,kedi köpek demeden,kadın,çoluk çocuk demeden tecavüz edeceksiniz,kalkıp bir de,İstanbul Sözleşmesi imzadan çekilsin diyeceksiniz öyle mi?
Siz,ne AHLAKSIZ yaratıklarsınız ki,bunlara karşı çıkacağınıza taraf oluyorsunuz?

URFA/ SİVEREK' de,14 yaşındaki kız çocuğu,dayısı ve abisi tarafından defalarca tecavüze uğruyor,gebe kalıyor,hastanede doğuruyor ve aile kızı hastanede bırakıyor,annesi kardeşinden şikayetçi oluyor ama oğlunu şikayet etmiyor;kız çocuğu da şikayetçi olmuyor peki neden?
Çünkü; Abisi,cezaevinden çıkınca kendisini dövermiş,bu nedenle korkuyormuş ve şikayetçi olmuyormuş.

Bu ülkenin kanayan yarasıdır,ENSEST İLİŞKİ!
Aile içi tecavüzler,baba,abi,dayı,amca......
Yetmez ama Allah Belanızı Versin!
Elinize doğuyor bu çocuklar.
Kucağınızda sallıyorsunuz,uyurken üstünü örtüyorsunuz,ağzına emzik de mi vermediniz,lanet olasıcalar?

İnsan,kızına,kardeşine kıyar mı hiç?
İnsan,rızası olmayan hiçbir kadına kıyar mı ?

Dün,kardeşim ,Neşet Ertaş'ın ' Gönül Dağı' türküsünü söyledi.
O türküde diyor ki:

Dost elinden gel olmazsa varılmaz
Rızasız bahçenin gülü derilmez
Kalpten kalbe bir yol vardır görülmez
Gönülden gönüle giden
Yar oy yar oy yar oy yar oy yar oy
Yol gizli gizli, yol gizli gizli.

-Sevdim;Öldürdüm
-Boşanmak istedi;Öldürdüm.
-Beni istemedi;Öldürdüm
-Çalışmak istedi;Öldürdüm.

İSTANBUL SÖZLEŞMESİ ,işte bunun için gerekli!
Ya,gereğini yapacak ve bütün maddeleri uygulayacaksınız,
Ya da,Çektinin gidin artık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder