4 Ağustos 2020 Salı

#Sabah ,saat 6'da evden çıktım.
Bugün,çiçekleri götürecektim sevdiklerime.

Bu toplumun,kendini bulmasına duyduğum inancı yitirdim iyice bu sabah.
Geçtiğim her sokakta ve caddede, maske ve eldivenler atılmıştı yerlere.
Bayram nedeniyle mezarlıklara gelmiş insanlar ama çıkışta,o maskeleri yerlere atarak,yakın zamanda,kendilerinin de orda bulunmasına yol açacaklarını bilmeyen cehaletle davranmışlar elbette.

'Koronavirüs ,tedbir,maske ,fiziksel mesafe' diye diye adamların dilinde tüy bitti ama ne kamu spotları işe yarıyor,ne de yurdum insanı bu konuyu önemsiyor artık.
Ekranda,denizleri ve sahilleri dolduranlara baktım da....
Havalar,cidden her bölgede çok sıcak.Nefes almak da çok zor maskeyle,vatandaş da haklı olarak isyanda ama bu iş,ta başından sokağa çıkma yasaklı başlasaydı ve gerekli önlemler ciddiyetiyle alınsaydı,bu iş,buralara kadar gelir miydi?
Yalnız maske mi?
Her yer çöp içindeydi sokaklarda.Çöp torbası alma kültürü olmayan toplumumuzda,delinmiş market poşetlerine çöpü koyarak kaldırımlara atmak ve evini temizlerken ,sokağın canına okumak,ancak bizim gibi geri kalmış ülkelerin harcı.

Kaldırımların işgali de ayrı bir yazı konusu ama bir savaş çıkarsa eğer,su kıtlığı yüzünden çıkacak ama yurdum insanı,suyu bedava bulmuş gibi,almış eline bir hortum,ıslatmadık yer bırakmamış.
Az daha,kapaklanıyordum yere,o derece kaygan olmuştu zemin.

Her şeyi mi yalan yanlış yapıyoruz Allah Aşkına?
Kılıfına uydurmak,bahane üretmek,işine geldiği gibi davranmak da nedir?

Yani;bu toplumun çoğunun,elle tutulur bir yanı kalmamış.

Sabah,ekranda BBP Başkanı Mustafa Destici'yi izledim.....

Bu ülkenin ıslah olacağına duyduğum ümit hepten bitti.

Hani,' Siyasi görüşünüz nedir?' sorusuna
'Recep Tayyip Erdoğan 'diyerek,sayın Erdoğan'ı bir siyasi oluşum sanan ,yenilerin AKP'li sanatçısı Serdar Ortaç,şarkısında diyor ki:
-Yanarım yanarım aldanırım
-Anasını sattığımın dünyası...
-Kafayı yormam, sonuna bakmam
-Ben adam olmam.

Tam da halimiz bu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder