14 Ocak 2015 Çarşamba

#Laik bir Cumhuriyet ülkesiyiz.
Mi acaba?
Söze ''Ama''diye başlarsanız,gerisi''Böyle söylüyorum ama sen bana inanma''dır.
Paris vahşetinde,Diyanet İşleri Başkanının ''Ama''diye başlayan açıklamasını okumanızı öneriyorum.
Neyse....
Bu ülkede ne zamandan beri hutbeler,fetvalar bu kadar önemli oldu?Aklına esen imam,kuranda yeri dahi olmayan,uyduruk sözler icat edip,sonra da fetvasını veriyor.Bizim,bir türlü okuyup,aydınlanmayan insanımız da gereğini yapıyor.
Diyanet İşleri Başkanlığı.....
Lütfen dikkat ediniz,Başkanlık!
Bakanlık değil,vekil değil başındakiler ama altlarına verilen 1 milyonluk arabayla,islamiyette hiç yeri olmayan lüks ve gösterişe hiç sesleri çıkmıyor ama ülkeye saldıkları imam ordusuyla,memlekete ayar vermeye kalkıyorlar.
Sahi!
Siz duydunuz mu,Diyanet İşler Başkanı.sayın Görmez'in ''Kardeşim,bu ne rezalet?Benim insanım açlıkla,sefaletle boğuşurken,siz ne hakla bana bu kadar pahalı bir araba alırsınız?Derhal iade ediyorum ve parasını da bilmem nereye kullanılmak üzere yönlendiriyorum''dediğini.
Tabi ki,duyamazsınız.Bal tutan,parmağını bırakın,tüm bedeni yalıyor artık bu ülkede.
Gelelim şu imamlarımıza:
Erzurum'da,bir imam ''Midye yemek dinen caiz değil''demiş ve gariban satıcının bütün işleri durmuş.
Pardon da,midye ve dinin ne ilgisi var?
Kuran da mı geçiyor midye acaba?
O zamanlar,midye yemek var mıydı peki? Denizden çıkan,herhangi bir mahsul.Tıpkı diğerleri gibi tüketiyoruz.
Cahiliye dönemini bile geçtik inanın.
Geçende,emekli bir imam cinsel uyarıcı hap ve uyuşturucuyla yakalandı biliyorsunuz.
İmama bak,hizaya gel.Aslında,yabancı değiliz böyle haberlere.Biliyorsunuz,caminin arka bahçesine Hint Keneviri eken de,Bodrum'da,''mesai dışında satıyorum esrarı''diyen de imamlardı.
Ataların bir sözü vardır.hani der ki:
İmam......,cemaat.....
Bizde de,işler böyle yürüyor anlaşılan.
Madem,camilerimizde hutbe okunuyor,vaazlar veriliyor.İmamlar neden şunu söylemiyor:
''Çocuklarımız çok üşüyor.Bakın,dört kardeş,ayakkabıları dönüşümlü kullanarak okula gidiyor Yüksekova'da.Hadi,elbirliğiyle,yardımlaşalım ve açları doyuralım,çocuklarımızı üşütmeyelim,bütün canlıların yaşama hakları için mücadele edelim.Biliyorsunuz,dinimizde yardımlaşma esastır.''
Siz,hiç bunları duydunuz mu imamlarımızdan?
Onlar,böyle işlere takılmazlar çünkü,onlar 6 yaşındaki kız çocuğunu evlendirir,evde köpek beslemeyi caiz bulmaz.erkek küpe takmaz,dövme yapılmaz,günah,yasak kavramlarıyla insanları cahiliye dönemine götürecek açıklamalar yapar.
Niye şaşırıyorsam?
Altına 1 milyon liralık araba çekilen bir Diyanet Başkanının,emrindeki imamlardan ne bekliyorduk ki.
Aydın olmalarını mı?
Geçiniz.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder