30 Ocak 2015 Cuma

#Sanata ve sanatçıya saygı dedim bugün.Hayatımızın bir başka rengi sanat;iyi ki var.
Sinema,tiyatro,sergiler,konserler.....
Emin olun,bir sanat olayı yaşadığınızda,içinizde oluşan güzellikler,yaşadığınız olumsuzlukları hafifletiyor ve daha fazlasını istiyorsunuz.
Son dönemde,bize tiyatroları,konserleri,etkinlikleri yoğunlukla sunan belediyemize çok teşekkür ediyorum.
Bazen,eleştiriyorum ama konu sanat olunca,akan sular duruyor bende. smile ifade simgesi
Bu akşam,gülmekten gözlerimden yaş gelen bir stand-up gösterisi izledim.
Ağız dolusu gülmeyi nicedir unutmuşum meğer. smile ifade simgesi
Öyle keyif aldım ki,gösteriden,bel altı vurulan esprilere bile çok güldüm,hem de ben. wink ifade simgesi
Sanatçılarımız,kesinlikle çok yetenekli.Gözlem ve spontane yapılan espriler şahaneydi.
Espri yapmak,hele de seyircinin tepkisiyle anlık yapmak,bir zeka işidir ve Adana Devlet Tiyatrosu sanatçısı inanılmazdı.
Hatta,Cumhuriyet Gazetesinin son dönem yaşadığı baskıyı öyle bir işledi ki,çoğu kişi fark etmese de..... wink ifade simgesi
Sanatçı,muhaliftir ve asla yandaş olmaz,olmamalı.
Aykırılık kanımızda var çünkü.Eleştireceğiz,sorgulayacağız ve baskıya boyun eğmeyeceğimizi dünya,aleme göstereceğiz.
Öyle,üç-beş sanatçı kılıklı birilerini AK-SARAY'da ayağına getirmeyle olmaz bu işler.
''Cumhurbaşkanından çok korkuyorum''deyip de,ekranda yağdanlık yapan Tamer Karadağlı gibiler zaten bizden değildir.
Bizlere,okullarda bunu öğretmediler çünkü.Biz özgürüz. smile ifade simgesi
Akşamki gösteri cidden çok güzeldi ama küçücük bir eleştiri de yapmalı sayın yöneticilere: wink ifade simgesi
Sanatçı,sahnedeyken ve oyun devam ederken,hiç kimse o salona giremez.İster başkan olun,isterseniz cumhurbaşkanı ama bu işin kuralı budur.
Sanatçı,bu işe duyduğu kızgınlığı size bir şekilde anlatır ama siz bunu anlayacaksınız ve bir daha yapmayacaksınız.
Bir söz,bir bakış hatta ,hani eskiden taverna kültürü vardı ve sahnede Ümit Besen,içeri giren cüzdanı şişkin misafire ''Oooooo Ahmet bey de hoş gelmiş''der ya!
İşte,size de bunu söylediklerinde 'Leb demeden Leblebi' kısmını üstünüze alın değerli yöneticiler. smile ifade simgesi
Uzun zamandır anlamıyorsunuz çünkü. wink ifade simgesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder