6 Ocak 2015 Salı

#TBMM'YE TALİMAT GİBİ GÖNDERME
''Ben inanıyorum ki bu parlamento, şu anda özellikle komisyonun aldığı üzerinde çalışılmış bu karar neticesinde nihai kararını en adil, ideal şekilde verecektir ve Türkiye bu tür oyalama süreçleri içerisinde üzerinde spekülasyonların yapılacağı bir ülke değildir. Olmadığını da bu parlamento gösterecektir.''
Kim söylüyor biliyor musunuz?
Ne önemi var zaten biliyorsunuz.
Peki,aba altından sopa göstermek denen şeyi bilir misiniz?
Yani;
''Bana bakın,ayağınızı denk alın.Ben,bu ülkenin AK-SARAY'ının tek sahibiyim.Yalnız onun mu,senin,onun,diğerinin,bu ülkenin......
Benden büyüğü yok şu anda.Bu ülkede başbakan,vekiller,meclis var mı sanıyorsunuz?Hepsinin toplamı benim.Bana itaat edeceksiniz.Etmezseniz 2015 Genel Seçimlerinde sizi aday göstereceğimi mi sanıyorsunuz? İpleriniz benim elimde.Bakın,gördünüz işte,dört bakanımı nasıl da kurtardım?Haddine mi düşmüştü,o komisyondaki 9 AKP'li üyenin bana karşı çıkıp da bakanlarımı Yüce Divana göndermek?Paralelciler bize kumpas kurdu.Yoksa,ne işi olur,benim bakanlarımın,vekillerimin rüşvetle,yolsuzlukla?
Saat,diyorsunuz değil mi?Ne var yani,hediye aldıysa?
Hem,dinimizde de yazar ki,yakınlarını koruyup,kollamak gerek diye.
Ben de,hepsini birden koruyorum işte.''
Hepsi benim vekilim,bakanım.Bu memleketi ben yerim,yakınlarım yer.
Siz de mi.....
Avuçlarınız ne güne duruyor?
Yalayın gitsin.
Ne yani,ben 12 yıldır bu memleketi bu hale getirmek için uğraşmışım;elbette aslını da,bonusunu da ben yerim.
Komisyon ne derse, o olur.Komisyon kim mi?
Tabi ki BEN.''
Tüm bunları görüp de,hala AKP'ye inananlar varsa.....
Ne diyeyim,hala uyuyorsunuz ya!
Tatlı rüyalar.
Yoksa,finali acı olacak bir rüya mı desem?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder