22 Haziran 2017 Perşembe

#21 Yaşındaki üniversite öğrencisi Melis Sağlam'a,şort giydiği için yumruk atan ve giyiminden tahrik olduğunu söyleyen Ercan Kızılateş denen aşağılık,pislik ve zihniyetleri üzerine....
Bunların, alt sürümlerine örneklemeler:
Kızım,3 yaşındaydı.Hava dayanılmaz bir sıcaklıkta.Çukurova bu,baharı görmeden sarı sıcaklara düştüğünüz memleket.
Karşımdan bir kadın geliyor,pardesüsü kaldırımı temizliyor.Tepeden,tırnağa kapalı bir kadın yani.
Bana baktı ve'Utanmıyor musun,bu çocuğa göbeği açık kıyafet giydirmeyi?dedi.
Önce anlamadım.Ben,hayatlara saygılıyım ya,herkesi de öyle sanıyorum.
Sana diyorum,bu çocuğun göbeği açık.
Afallamam geçtikten sonra 'Sen kimsin?'dedim ,
Ben,.. ... dedi.
Yok,ismini sormuyorum,sen kimsin?'dedim.
Bana bön bön bakarken 'Bana bak,eğer bir daha çocuğumla ilgili ağzından tek bir laf daha çıkarsa,elimden seni kimse alamaz,haddini bil'dedim ve uzaklaştım ordan.Daha fazlasını da yapardım aslında ama yaşına hürmeten diyelim.
Kızım 5 yaşında ve ramazan ayındayız.Çocuk,dondurma istedi.Külahla aldım ve karşımızdan şalvarlı,takkeli iki erkek geliyor.
'Hanım,sen utanmıyor musun,bu aziz mübarek ramazan ayında çocuğuna dondurma yediriyorsun?'
Benim bu şaşırmalarım hiç bitmeyecek.
Birden nevrim döndü ve .....
Küfretmem elbette ama bana onu söylediğine pişman ettiğim de bir gerçek.
Kimse,benim çocuğumun giyimine de dondurmasına da karışamaz.
Ayşegül hemşireyi anımsadınız mı?
Hani,otobüste şort giydiği için tekme yiyen genç kız.
Eğer,bu hukuk sistemi,bu yaşananlarda gerekli cezai yaptırımı uygulasaydı,bugün Melis o tekmeyi yemezdi o pislikten.
Tahrik olmak.....
Ne kolay bir yol değil mi?
Şort giydim tahrik oldun;kırmızı ruj sürdüm tahrik oldun;mini etek giydim tahrik oldun...
Oğlum,sen bu kafayla ben çarşafa da girsem tahrik olacaksın zaten.
Sizin gibilerin beyni,cinsel organlarına taşınırsa olacağı bu.Her gördüğünüz kadını yatağa atma fantezisi kurarsınız.
Çünkü,sizin mercimek kadar beyniniz üretmeye,planlamaya,eşitliğe,özgürlüğe çalışmaz.Varsa yoksa seks!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder