11 Haziran 2017 Pazar

#Çalışmak iyidir,sürekli üreteceksiniz.
Pazar günlerimi seviyorum ama iş söz konusu olduğunda,pazar falan kalmıyor bende.
Bugün,altın varak ayna ve dikiş kutusu çalışması yaptım.
İşin maliyeti,emeği her yaptığınız eşyada farklılık gösteriyor.
Zevkli ama yorucu da olduğunu belirtmeliyim.
Beyin,sürekli yeni tasarımlara yöneliyor.Bir yaptığınız diğerine benzemiyor,kuralım bu.
Beyin ve beden gücü insanı sürekli yoruyor arada dinlenmek de pek yok.
Atölyeme,bir çingene kız çocuğu geldi bugün.Diğerleri gibi okula gitmiyor.
Yakında,bir amca oğluna gelin gider,iki seneye de kucağında bir çocuk,karnında bir bebesiyle karşıma çıkar.
Bu çocukları nasıl kurtaracağımı hiç bilmiyorum ama birini dahi okutsam başarıdır,tıpkı Deniz Yıldızı'nın öyküsü gibi.

Altın Varak ayna dedim.Güzel oldu sanki. .Vernik işlemi kaldı yalnızca.
Dikiş kutusu ise,evdeki peçeteyi tek kata indirip,keserek,üstelik de kendi tutkalı olmadan yaptı.
Deneyerek ta Bağdat bile bulunurmuş biliyorsunuz. ;)
Merak işte.
Denerim ve asla başarmadan bırakmam.
Sonra da sızlanıyorum'Vay efendim,tatile gidemiyorum,yoruluyorum'falan diye.
Hep bu meraktan işte.Başarma dürtüsü. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder