29 Haziran 2017 Perşembe

#Bugün,Karacaoğlan'ı andım. 
Gelin hanımın doğum günüydü.Bizim ailenin müzik yeteneği allah vergisidir.Enstrümanları iyi çalar kardeşlerim,sesleri de çok güzeldir ve iyi de şarkı söylerler.
Bu kadar yetenekli kardeşlerin içinde kendimi çok iyi hissetmem.
Ne dans yeteneğim var,ne de bir şarkı söylemişliğim ama yetenek yok ki,kullanayım.
Gelin hanım bana döndü ve 'Berrin Abla,bu ailenin hepsi oyunda,çalıp,söylemede çok yetenekli.Sende neden bunlar yok?Oyun bilmiyorsun,şarkı söylemiyorsun,bir alet çalmıyorsun.'
Geline döndüm ve 'Annem,bütün stokları bana sıra geldiğinde bitirmiş Rukiyeceğim,neylersin?'dedim ve aklıma Karacaoğlan'ın o meşhur dizeleri geldi:
-Bir kız bana emmi dedi neyleyim! :)


 Burdan,sevgili gelinimize,yeniden iyi yaşlar diliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder