2 Haziran 2017 Cuma

#
a
Yorumlar
 EVLAT CANDIR
Bugün,zor bir gündü.Canım da çok sıkkındı.Kapı çaldı,kargo şirketi bir paket bıraktı.
İçinden çıkanları görünce ben.....
Eşek sıpası,beni böyle ağlata ağlata anne yapıyor.
Evlat candır dedim ama benim kızım başka bir can.
Çocuktum,babam her gün okul harçlığımı verirdi ve ben o harçlıkları hiç harcamazdım.
Neden mi?
Çünkü, bakkalda Nestle-Damak Fıstıklı Çikolata vardı. 
Nasıl severdim çocukken o çikolatayı.
Heyecanla hafta sonunu beklerdim çünkü paramı ancak denkleştirirdim.
O çikolatayı bakkaldan almak ve bitmesin diye yavaş yavaş yemek....
Bu haz paha biçilmezdi. 
Kızım,bana Anneler Gününde ulaşmak üzere ikimizin fotoğrafının olduğu kareyi göndermiş.
ANNEM-SIMSIKI-SIMSICAK
Çocukluğumdaki anlattığım bu çikolatalı anlarımı hiç unutmamış ve bana sürpriz yapmış.
Bir anne daha ne ister ki,böyle bir evlattan başka. 
Teşekkürler KIZIM!
Baharım,Heyecanım,Canım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder