22 Eylül 2020 Salı

 #Çok çalışarak çok mal edinilebilir mi?

Bu ülkede,istediğiniz kadar çalışın,elde edeceğiniz kazanımlar ,krediyle ,evlendiğinizde takılan altınlarla ve çocuğunuzun sünnet düğününde gelenlerle alacağınız bir ev ve bankaya borç takarak alacağınız belki bir arabadır.
Çok çalışarak mal edinilmesi hayal bile edilemez.

Anacığım,nurlarda uyusun hep derdi ki: 'Çok laf yalansız,çok mal haramsız olmaz.'
Parmağında tek yüzükle gelip,dünyanın en zengin sekiz liderinden biri olmak da bu söze girer.
Eğer,çok çalışarak mal sahibi olunsaydı ben olurdum ama dikili ağacım bile yok ki; zaten buna gerek de yok, ayrı konu.
Dünyada kalacak anahtarlar için kendini bu kadar zorlayan ve yaşamayı unutanları anlamam mümkün değil.
Bu da, benim yaşam felsefem.

Bunca söze neden girdiğime gelince....
Şu,ünlü Uşşaki tarikatının ,12 yaşındaki kız çocuğuna bekaretini bozmadan dokunduğunu söyleyen o rezil şey var ya!
Önce, bu şeyin,İstanbul Üniversitesini bitiren bir milli güreşçi olduğunu belirteyim ama bu ülkede,futbolun dışındaki sporcuların zengin olduğu görülemez!

Öncelikle bu şeyin,İstanbul Üniversitesini bitiren bir milli güreşçi olduğunu belirteyim ama bu ülkede, futbolun dışındaki sporcuların zengin olduğu görülemez!

-İstanbul Şişli'de 6 Bina / Arsa
-Avcılar'da,4 Bina / Arsa
-Sakarya-Akyazı'da, 3 Bina /Arsa ve 5 Daire
-Sakarya - Akyazı'da, 3 Bina / Arsa ve 5 Daire
-Yalova'da 1 Bina / Arsa

Siz, eşek olursanız, üstünüze binen çok olur.
Kaç, ahmaklıkta sınır tanımayanın üstünden aldı acaba bu mülkleri?
Emin olun, evlerinde yiyecek lokmaları bile yoktur ama ellerinde ne varsa getirip .bunun önüne atmışlardır.

Hep merak etmişimdir şunu: 1150 odalı sarayınız var; ya da, yazlığınız, kışlığınız, yatınız, katınız, atınız,en lüksünden arabanız var.
Yılda, ne kadar süre, bunları kullanıyorsunuz?
Evlerinize, senede kaç kere uğruyorsunuz örneğin?Yazlığınıza,teknenize,kaç gün uğruyorsunuz?
Bunları almak için kim bilir ne hinlikler düşündünüz,kaç kişinin alın terini sömürdünüz?
Kaç yetimin,öksüzün rızkından çaldınız?

Bu şeyin,mal marlığını okuyunca;üniversiteyi bitirmeden önce çalışmaya başlamıştım zaten. Okul bitti,yine çalışmaya devam ettim.
Sonra bıraktım,sonra yine başladım ama bu şeyin mal varlığına bakıyorum da....

Bu ülkede,para kazanmak hiç zor değil aslında. Bir tarikata girdiniz mi, dini sömürecek ve kitleleri salak yerine koyacak üç-beş söylem de geliştirdiniz mi, kim tutar sizi bundan sonra?

Cübbeli Ahmet'in havuzlu villasını ve bikinili kızlarla jet-ski'deki oyunlarını anımsıyorsunuz değil mi?

İşte, ülkenin gerçeği bu!
Siz, eşek olursanız, üstünüze binen çok olur!
Seçim sizin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder