4 Kasım 2022 Cuma

 Bugün, atölyemi kapattım ve semt pazarına gittim.

Memleket, memleket olalı böyle saçmalıkları, böyle rezil açıklamaları görmedi.
Cidden yeter artık!
Ticaret Bakanı,
Sahi!
Ticaret Bakanı demişken, bir zamanların, kendi şirketiyle süresi geçmiş dezenfektanları kendi bakanlığına satan Ticaret Bakanı Ruhsar Öcal'a ne oldu?
Hakkında açılmış bir soruşturma duyan var mı?
Ticaret Bakanı Mehmet Muş, Bingöl' de şu açıklamayı yapmış:
'Son yılları saymazsak, enflasyon yüzde 8- 9 civarındadır.'
Yeminle, bu açıklamayı yapan bir bakan ve...
Yok valla, ülke zıvanadan çıktı artık.
Şu saçmalığa bakar mısınız?
Sanki, 20 yıldır bu ülkeyi AKP yönetmiyor gibi, sanki, enflasyonu üç haneli rakamlara kendileri çekmemiş gibi insanda biraz utanma olur be kardeşim!
Bugün, pazara geç gittim.
Atölyeyi kapatınca ancak yetişiyorum.
Hani, akşam saatlerinde fiyatların düştüğünü söylüyorlar ya!
Yok böyle bir şey!
İki- üç poşet alışverişe verdiğim paraya bakıyorum da,
Asgari ücretle geçinenler ne yapıyor beslenmek için Allah Aşkına ?
Adam çıkmış, son yılları saymazsak diyebiliyor.
Pardon da, hangi yılları kriter olarak alacağız, enflasyondaki çılgın yükselişi anlamak için?
Ürettirmeyin, çiftçinin zamlarla belini bükün, beceriksiz bir ekonomi uygulayan, zamları yağmur gibi vatandaşın üstüne yağdırın, vergiler, vergiler...
Ekmek zamlı, ilaç zamlı, süt-yoğurt zamlı, eti hiç söylemiyorum bile.
Ne yaptınız, enflasyonu düşürmek için bale pabuçlarını mı baz aldınız, kar zincirlerini mi?
Cidden, yettiniz artık!
Şu seçimler bir an önce yapılsa da, bu iktidardan kurtulsak.
Nedir bu rezaletler?
Al birini vur ötekine!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder