12 Nisan 2018 Perşembe

#'Beni Türk Hekimlerine Emanet Ediniz'
Mustafa Kemal Atatürk
Ulu Önderimiz böyle söylemiş,söylemesine de,ortada hekim bulursak kendimizi emanet edeceğiz elbette.
Sağlık Bakanlığı ne işe yarıyor bu ülkede?
Ülke genelinde hastanelerde yeterli doktor,hemşire,sağlık görevlisi,ambulans hizmeti,ekipman var mı?
Hastane tabelası asarak,bina dikerek sağlıkta hizmeti sağlıyor mu sistem?
Uzman doktor istiyorum ben.
Hastaneye gittiğimde,sıra beklemeden,bugün git,yarın gel denmeden,MR,Tomografi,USG için aylar sonrasında gün verilmeden bir hastane işleyişi ve iyi eğitim almış,konusunda uzmanlaşmış doktorlar istiyorum ben.
Çok şey mi istiyorum bir vatandaş olarak.
Suriyeliler kadar değerimiz yok mu yani bizim?
Nereye adım atsanız karşınızda Suriyelileri buluyorsunuz.Hastanede karşınızdalar,markette karşınızdalar,otobüste karşınızdalar.
Ellerinde indirim kartları,bedava yaşamla benden iyiler benim ülkemde.
Bunlara hizmette sınır tanımayan devlet,bizden aldığı paralarla Suriyelileri besleyeceğine bana hizmet versin.
Lütfen yanlış anlaşılmasın,ırkçı değilim ya da düşman bu insanlara ama sayıları arttıkça,bana verilmesi gereken hizmet bölünüyor ve ben geride kalıyorum,bu insanlar güle oynaya yaşıyor,ben buna itiraz ediyorum.
Burası,benim ülkem ve onlar gidici.Misafirlik de bir yere kadar artık.
Bu ülkenin en temel sorunu eğitim ve sağlık.
İkisinde de çuvallayan bir durumda AKP.
Zaten,hangisinde başarılı oldu ki,bunlarla da başarılı olsun.
Sözün özü:
Ben,doktor istiyorum kardeşim!
İktidar partisinin görevi ne?
Ülkemin her noktasındaki vatandaşına sağlıktan,eğitime hizmet vermek.
O hastane senin,bu hastane benim diyerek doktor aramak istemiyorum.
Beylik lafları bırakın ve görevinizi yapın bi'zahmet!
İsyan ediyorum artık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder