14 Nisan 2018 Cumartesi

#'Peygamberin de diploması yoktu.
Siyaset diploma ile yapılmaz, Diploma ancak yüreğe dokunan mücadele adamı için bir parçadır. Diploma yoksa temsil makamında olamazsın diyen varsa, Peygamberler tarihi okusun. Büyük mücadeleleri hiç adı duyulmayan diploması yok ama yüreği samimiyeti olan diplomasız yiğitler taşır.'
AKP İstanbul Milletvekili Metin Külünk
Diploma önemlidir.
Peki,neden önemlidir?
Çünkü diploma,aldığınız eğitimleri gösteren,gurur duyduğunuz bir simgedir,belgedir.
Bir işe başvurdunuz örneğin;önce aldığınız eğitimi soruyorlar;liseyi mi bitirdiniz,üniversiteyi mi diye.
Herhangi bir konuda uzmanlaştığınızı gösteren diploma olmadan işe girebilir misiniz ?
Kim sizi işe alır o diploma olmadan?
-Siyaset,diploma ile yapılır kardeşim!
-Diploma,yürekle değil,bilgi birikimiyle alınır.
-Diploman yoksa,koskoca ülkeyi temsil hakkın yoktur,olamaz da.
-Bu ülkede,Anayasa diye bir kitap var,yetkileri belirleyen.
Anayasa,sizlerin önemsemediği,kafanıza göre takılacağınız bir kitapsa eğer,bunu da bilelim.
-Bu ülke,büyük bir mücadelenin ardından kurulmuştur ve başında da eğitimli,yıllarca okumuş,yazmış bir deha,MUSTAFA KEMAL ATATÜRK vardır.
Diplomasız,yüreği samimiyetli, insanlarla ülke yönetmeye kalkarsan,işte bu günleri yaşarsın!
Bugünlerde doktorlardan çok şikayetçiyim örneğin ben.Bu doktorları hangi üniversite mezun ettiyse cidden isyanlardayım.
Peki neden?
1 ay önce düştüm ve ayağım arızalı;iyileştiremiyorum da.
Hastalık aynı,tahliller aynı,MR,USG,aynı olursa,doktorun biri ameliyat zorunlu,diğeri ameliyata gerek yok diyebilir mi?
Bu durumda hangisine inanacağım?
Bu uzman doktorlar Mars'da mı eğitim aldı? Hepsi,bizim tıp fakültelerimizden mezun değil mi?
Gittiğim doktorların hangi tıp fakültesini bitirdiğini göremedim ama kadavra görmeden mezun olanlardansa bu doktorlar yandık demektir.
Diploma önemli değil,çok önemlidir.Kişinin hayata atıldığı uzmanlığının belgesidir çünkü.
Peki,aylardır,yıllardır cumhurbaşkanının diploması konuşulur durur siyasette.
Bu kadar zor mu diplomayı göstermek?
Ben,işe girerken diplomalarımı istiyorlar,çıkarıp gösteriyorum gururla.
Cumhurbaşkanı da MARMARA ÜNİVERSİTE'sini bitirmiş diyorlar.
E,ben de aynı üniversiteyi bitirdim.
Öğrenci işlerine gidiyorsunuz ve kaybettiyseniz,yandıysa,yırtıldıysa çok basit;
'Diplomamı kaybettim' diyorsunuz,görevli de size 'Kardeşim,bana ne kaybettiysen,vermiyorum?'demeyeceğine göre diplomanızı
alıp,mikrofonların karşısına geçiyorsunuz ve '
-EYYYYYY muhalefet! Aha da benim diplomam.Cumhurbaşkanlığı için DÖRT YILLIK üniversite mezunu olmak şartı aranıyordu,işte belgesi
Diyemiyorsanız hala
Ben de,o diplomayı görmek isterim kardeşim bir vatandaş olarak!
Sayın cumhurbaşkanıyla,Marmara Üniversite'nin aynı yollarında yürüdüysem eğer,bilmek isterim ama ya yürümediysem....
Belki ben de;
-Beraber yürüdük,biz bu yollarda şarkısını söyleyeceğim,neden bu isteğime engel oluyor sayın cumhurbaşkanı?
İşin bir de peygamberin de diploması yoktu kısmı var ki,işte buna söyleyecek hiçbir sözüm olamaz!
Çünkü;nerden tutsam elimde kalacak bir konu bu.
Cahilsiniz kardeşim,cahil!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder