9 Nisan 2018 Pazartesi

#Haberlerde, Fatih Portakal özel hastanelere teşvik haberini okuyor.
Devletin, sağlık politikasının ele alınacak hiçbir yanı yok,neden mi?
Bugün,bir türlü iyileşmeyen ayağım için devletin hastanesine gittim yeniden çünkü tüm bilgilerim orda. Koskoca devletin,koskoca hastanesinde 133.sırayı alabildim ortopedide.
Neden mi?
Hastanede,çoğu poliklinikte doktor yok.Dermatolog yok örneğin,Kalp Damar Cerrahı,Fizik Tedavi Uzmanı yok;kazara hastalansanız bakacak uzman doktor bulamıyorsunuz;bir tek ortopedist var, ona da sıra almanız bir mucize.
Bu devlete,ben bir vatandaş olarak vergimi veriyorum,her türlü sorumluluğumu yerine getiriyorum,hizmetimi veriyorsam,bu devlette bana hizmet verecek.
Ne demek doktor bulamamak?
Ben,neden özel hastanede olan doktora gitmek zorunda bırakılıyorum?
O doktorlar,başka ülkede mi yetişiyor?
Doktorlar,özel hastanelere kaçıyorsa bunun mali külfetini neden ben ödüyorum?
Doktor yok devlet hastanesinde.Ayağım nasıl iyileşecek özele gitmezsem?
Hastanede,muayene sıramı bekliyorum,Sağlık Bakanlığının televizyon spotları dönüyor,izliyorum.
-182'yi arayın;
-Kilo kitle indeksi nasıl hesaplanır;
-İlaç kullanırken yapılması gerekenler diye sıralanırken,birden görüntü değişiyor ve ekranda cumhurbaşkanı beliriyor,sanki kendisini hiç görmüyoruz gibi ve başlıyor:
-Biiiiiz,sağlığı önemsiyoruz;
-Biiiiiz,sağlıkta devrim yaptık;
-Biiiiiz,modern hastaneler yaptık.....
eeeeeeee,
Yaptınız da. ne oldu?
Ben,hastaneye gittiğimde sıra alamıyorsam,bana ne sizin süslü laflarınızdan?
Ben,hastaneye gittiğimde uzman. doktor bulamıyorsam,bana ne sizin aldatan sözlerinizden?
Ben,hastaneye gittiğimde 'Hadi canım,sana özel hastane yolu orda' deniyorsa ;
bana ne sizin yalanlarınızdan?
Memleketi Şehir Hastaneleriyle donattık diye öünürken,hizmet kalitesi düşük,maliyeti yüksek sağlık projenizle bizleri perişan ediyorsanız bana ne sizin yaptığınız,sözümona hizmet anlayışınızdan?
Hem canım yanıyor hala ,hem de cebimden çıkacak paranın miktarı katlanacak ve ben sessiz kalacağım,öyle mi?
Hadi oradan!
Peki,iyileşmek için o özel hastadeki doktora gitmek zorunda mıyım?
Ne yazık ki,evet!
Şimdi,kim bana sağlıkta devrim yapıldığını söyleyebilir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder