7 Nisan 2018 Cumartesi

#Son dönemde,ülkemizde yaşananları gördükçe insan cidden zıvanadan çıkıyor.Toplumun akıl sağlığıyla oynaya oynaya herkesi huni takacak duruma getirdiler elhamdilüllah!
Bende dedim ki,'Bu gidişat,gidişat değil,bari azıcık bunlardan uzaklaşalım'diyerek atölyemde bir etkinlik düzenledim.
İnsana,motivasyon da gerek,bu saçmalıklara katlanabilmek için.
Çalışma arkadaşlarımızla birlikte sohbet ettik,türküler söyledik,halay çektik;ben çekmedim elbette çünkü ayağım hala arızalı ve zaten halay da bilmem;oynayanları hayranlıkla izlerim ama....
Neşet Ertaş'tan başlayıp,tüm Anadolu'yu gezdiğimiz türkülerimiz candır,can!
Burdan,günümüze renk katan,sazları ve sesleriyle bize güzel türküler söyleyen Harun Bey,Doğukan Bey ve tüm ekip arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
Daha güzel,aydınlık günleri yaşamak dileği ve umuduyla....
Çukurova'da bugün hava kapalı ama biz türkülerimizi söylemeye devam edeceğiz;
Seher Yeli Çık Dağlara
Güneş Topla Benim İçin.
Haber İlet Dört Bir Yana Canım
Güneş Topla Benim İçin!
Umutların arasından
Kirpiklerin karasından
Döşte bıçak yarasından canım
Güneş topla benim için
Seher yeli yar gözünden
Havadaki kuş izinden
Geceleyin gök yüzünden canım
Güneş topla benim için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder