29 Temmuz 2024 Pazartesi

 Biri demiş ki: Sigarayı isterseniz 200 TL .yapın;

Rakı'yı 5000 TL. yapın yine içen içer.
Peki, camiler, dini vakıflar ve cemaatlere girişlerde para alınsa ne olur?
Sokaktaki ve marketlerdeki gördüklerimi de ben yazayım:
Dün,bugün yürüyorum, sokaktaki her iki kişiden ikisi de sigara içiyordu.
Bu arada, sigara içmeyin elbette sağlığa zararlı biliyorsunuz.
Sigara fiyatlarını bilmiyorum ama her gün zam haberlerini okuyorum.
Havaya üflenen şeye bu parayı vereni anlamam mümkün değil elbette ama illa ki bir keyfi, bir içilmesi gereken yanı vardır ki, o kadar zamma rağmen marketlerde görüyorum sigara alanların çokluğunu.
Bugün, markete gittim Rakı almaya, şuna emin olun ,alkol reyonundaki kalabalık hiç eksilmiyor.
Hem de öyle 35' lik falan değil 100' lük Rakı'yı alan gidiyordu.
Az önce yine tanık oldum çünkü.
Yani demem o ki; AKP istediği kadar zam yapsın , istediği kadar baskı kursun, alan alır o Rakı'yı da, Bira'yı da, Viski'yi de.
Böyle yasakçı zihniyetle bir yere varamazlar da...
Kendileri içmiyor mu sanıyorsunuz?
O Bakara Makaracı 17/ 25 Aralıkçı ,büyükelçi diye atanan Egemen Bağış'ın uçaktaki viskileri yuvarlarken gözleri kaymış hallerini unutmadınız herhalde değil mi?
Unutmayın bunları!
Gelelim şu camilere...
Girişe bir turnike konsa örneğin...
Abdest almak için sular akıyor, tuvaletler kullanılıyor, gece gündüz ışıl ışıl yanıyor lambalar, klimaları söylemeye hiç gerek yok.
Bunca maliyeti kim karşılıyor?
O imamların maaşını kim ödüyor?
Marketlerde alkol alan insanlar, ödediğimiz vergilerle bizler.
Alkol günah,yasak, haram öyle mi?
Cehennem sıcaklarında, klimasız sınıflarda okuyan, sınavlara giren öğrencilerin hiç canı yok çünkü.
Yani; işinize nasıl geliyorsa öyle bu ülkede.
Ama cidden çok pahalı alkol.
İnsanları ,zorla merdivenaltı üretime itiyorlar.
İçen içer, sana ne!

T

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder