29 Temmuz 2024 Pazartesi

 Bugün Pazar...

En sevdiğim gün.❤️
Aç bir mide
Boş bir cüzdan
Kırık bir kalp
İnsana ,hayattaki en değerli dersleri verir derler.
Öyle mi acaba?
Açsınız, karnınızı doyuracaksınız da,nasıl?
Biri mi pişirip önünüze koyacak, yoksa kendiniz mi yapacaksınız ?
Bilmelisiniz!
Yaşamak için para şart.
Biri mi cüzdanınıza koyacak, siz mi o cüzdanı dolduracaksınız ?
Bilmelisiniz!
Kalbiniz kırık, derin bir hayalkırıklığı içindesiniz.
Biri mi kırdı, siz mi kırılmasına izin verdiniz?
Bilmelisiniz!
Koşullar her ne kadar çok zor olsa da,hayattaki duruşunuzu ki; bu, iş olur, aş olur, aşk olur ,kendiniz yakalayamamışsanız suçlu aramayın, önce kendi içinize bakın.
Siz ne istiyorsunuz, hayattan ne bekliyorsunuz, bunun için yeterli çabayı gösterdiniz mi, gösteriyor musunuz?
Bilmelisiniz!
Karnı aç olan insan doyurmanın yollarını arar.
Bakınız; Pazar sabahına uyandım ben örneğin.
Kahvaltı ile güne başlayacağım.
O kahvaltının malzemesi masaya nasıl konacak?
İstediğim peynir çeşitlerine , yumurtanın kıvamına , çayın ince belli bardakta içilmesine ben karar veririm.
Çünkü; bunları o masaya koyacak parayı ben kazanıyorum.
Yani, cüzdan benim.
Burdaki tekil dili yanlış anlayıp da yorum yapmayın lütfen.
Ortak kazançta durum farklıdır .😎
Cüzdanın içinin doluluğu, kişiye , koşullara bağlı olsa da , pazar sabahına ayrıntıyı sokmayayım şimdi .😉
Kalp kırıklığına gelince....
Dünyada,denklik diye bir şey var.
Kendi çapınızın dışında birine gönül verirseniz...
O çap nedir derseniz?
Cüzdanı ,sizin kadar dolu ya da ,sizin kadar boş birini seçeceksiniz.
Sizin kadar eğitimli ya da, sizin kadar eğitim almış birini seçeceksiniz .
İlkokul ise ilkokul, üniversite ise üniversite .
O aradaki yılların farkı ,size hayatı cehenneme çevirecek bir fark olacaktır.
Bakmayın siz ,ilişkinin ilk cicim aylarına.
'Önüne değil sonuna bak 'diyen ataların illa ki, bir bildiği vardır . 🤔
Yani demem o ki; hayatın öznesi insanın kendisidir.
Ne yaparsan,sonucu da öyle gelecektir sana.
Önce ,ne istediğini bil , sonra suçlu ara.
O mideyi doldurmak da, cüzdanı paraya boğmak da senin işin.
Kalp kırıklığına gelince...
Valla en zoru da bu.
Karşındaki de kavun değil ki koklayasın.
BİR NUMARA ,bir numara sorma gitsin.😎
İyi Pazarlar....❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder