9 Ağustos 2014 Cumartesi

#Başbakanın,cumhurbaşkanı olmasını kutlamak için bira aradım ve açık tek bir yer bile bulamadım. 
Meğer,içki satışı yasaklanmış.
Tüh!Memleket ekonomisine katkıda bulunacaktım oysa. 
Baktım bulamıyorum,kızıma dedim ki:Bunca hazırlık yaptık,bari evdeki şaraplardan birini açalım da kutlayalım bu güzide günü.
Kederden mi,neş'enden mi elbette biliyorum.Vurduk şişenin dibine.
NEDEN Mİ?
Haberleri izlediniz mi?
Muhabir röportaj yapıyor ve sahilde güneşlenenlere soruyor:''Oy vermeye gidecek misiniz?''
Yanıt:''Neden gidecek mişim?Ben,çalışan biriyim ve rezervasyon yaptırdım.1 oy için tatilimi kesemem.''
Oteller açıkladı:Doluluk oranı % 70.
Yani;sandığa,gerçekten de % 20 gitmeyecek.Başbakanın da güvendiği tam da buydu.
Sandığa gitmeyen seçmen ve 1969'da ölenlere gönderilen seçmen kağıtları,2 kişinin oturduğu evde ikamet eden fazladan 6 kişi.
İşte bunlar,başbakanı cumhurbaşkanı yapacak.
Her türlü dalavereyi çevireceklerini zaten biliyoruz değil mi?
+ 18 milyon oyun başka açıklaması var mı?
Mezardaki bile vatandaşlık bilinciyle cana gelip, oy kullanacaksa eğer.....
Siz de,saf saf bekleyin edebiyle bir seçim yaşayacağımızı.
Ne demiş Orhan Veli: ''Akşam olmuş,güneş batmış İçmeyip de ne halt edeceksin .........''
Sahilde,istifini bozmayanları gördüğünüzde içmeyip de ne yapacaksınız sahiden?

Matematiksel hesaba vuruyorum ve şu sonuç çıkıyor:
Bu ülkede,Ergenekon,Balyoz,Casusluk,Cemaat,Şehit Aileleri,Aleviler ve de.....
Aşağılanan Ermeniler,Yahudiler,Museviler ve binlerce yıldır aynı topraklarda dostça yaşadığımız insanlar....
Bunların tümünün uğradığı haksızlığı hesaplarsanız,üstüne de CHP-MHP-HDP oylarını ekleseniz,bu adamın asla ve kat' a Çankaya'ya çıkmaması gerekir.
İyi de,o vermedi,bu vermedi...
Bu adam son yerel seçimlerde % 43.6 oyu nasıl aldı?
Hadi,trafoya kediler girdi,elektrikler kesildi,anlarım;oylar çalındı anlarım ama....
Bu muhalefet uyuyor mu?
Bugünkü seçimlerde gereken önlemi aldı mı CHP ve MHP?
Yoksa,hediye mi edilecek cumhurbaşkanlığı uzun adama?
Seçim günü,sandık başında oy sayımını izleyeceğim.Bakalım,benim mahallemin ne kadarı sağduyulu davranmış?
Ülke geneli umuyorum değişir ve insanlar son anda tatil rehavetinden çıkar.
Vatandaş sorumluluğu önemlidir çünkü.

Oy vermeye gitmeyen embesillere de bir not olsun:Siz,hiç rahatınızı bozmayın sakın.Seneye,kara gözlüklerinizin arkasından dikizlediğiniz bikinili hatunları o sahilde bulursunuz değil mi?
Haşemalara bürünmüş kadınları bile göremeyeceksiniz kumsalda.
Antalya belediye başkanı biliyorsunuz şimdiden kadınların plajını ayırdı.
Üstelik de bir turizm cennetinde.
Hadi size kolay gelsin.İyi tatiller.
Ben de kızımla devam edeyim şaraba.
Bu gidişle,memleketin helvasını yeriz zaten.
Alacak şarap da bulamayız artık. 
En iyisi şimdiden üzüm bağları kurayım da,kendi şarabımı kendim üreteyim.
Malum,rakının da,şarabın da hammaddesi üzüm. 
Bu hükümetle yasaklar başladığına göre.....Bağları da yok ederler.
Kim bilir?

Son yudumu da Atatürk ülkesinin son demine içmeli.
Böyle embesiller olduğu sürece ülkenin kurtuluşu mümkün mü bunlardan?

Ne demiş Orhan Veli:İçmeyip de ne yapacaksın?
Hadi rastgele...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder