11 Ağustos 2014 Pazartesi

#Bütün gün televizyonu açmayınca insan ne rahat oluyormuş meğer. 
Adamın yüzünü görmekten gına gelmişti artık. 
Cep telefonu yok,internet yok derken,hadi bir bakayım ne var şu nette dedim ve.....
Keşke demeseydim. 
Sevgili Sevim hanım beni Ören' davet ediyor,Zafer Antalya'dan fotoğraf atmış ve beni kıskandırıyorlar. 
Bu yaz tatile çıkamıyorum ya.... 
Antalya'ya gidemiyorum,bari bir Antalya anısı anlatayım da özlemim azıcık dinsin.
Böyle giderse anılar düşecek peşime ve bastonlu bir teyze olarak sürekli anı yazacağım sanırım. 
Neyse...
Yer Antalya-Lara.
Lara'yı bilirsiniz,incecik kumu ve git git bitmeyen deniziyle şahane bir yerdir.
Biz,o gece biraz daha dışarda kalalım dedik herkesten uzak ve tepede ayışığı,flu bir aydınlatmanın eşliğinde ve mehtap ve deniz ikilisiyle inanılmaz güzel bir gece yaşıyoruz.
Şeytan mı dürttü nedir,birden denize giresim tuttu gecenin bir yarısı.
Dolunay öyle çekici ki,''İlla bana doğru yüz''diyor. 
Nasıl bir görüntü var biliyor musunuz?Ayın şavkı,tam da denizin üstünden gökyüzüne doğru uzanıyor.Dalgaların hafif sesi yankılanıyor.
Denize doğru yürüdüm ve su inanılmaz sıcak.Ayın ışığını yakalayacağım diye yüzüyorum sürekli.
Çılgınlık bu ya ! 
Arkamı döndüm ve ben ay'ı yakalayayım derken kıyı ta uzakta kalmış.
İçimden''Şimdi bir Jaws çıksa ve seni ham yapsa kimsenin ruhu duymaz.'' diyorum ama dışardaki hamları bilmiyorum henüz. 
Neyse kıyıya geldim ve dram böyle başladı.
Uzaktan gelen ışıkta kumsalda bir şeyler yürüyor ama ben görmüyorum.Hareket var yalnızca.Dikkatli bakınca,bütün kumsalın yüzlerde yengeçle dolu olduğunu gördüm.Denizden çıkamıyorum korkudan.
Korkunun ecele faydası yok elbette,adımımı atmamla ayağımda bir ısırıkla ve can havliyle ışığa koşmaya başladım.
Sanıyorum ki,arkamdan bir ordu geliyor.
Ordu değil belki ama ayağımı ısıran o alçak yengeçlerle kumsalda koşmak epeyce ter döktürmüştü bana. 
O geceden iki ders çıkardım:
1-Kızım,otur oturduğun yerde.Ne işin var dolunayla?Gecenin karanlığında romantizm yaşamak sana mı düştü?Herkes gibi gündüz girsene suyu mu çıktı denizin? 
2-Bir daha Lara asla. 

Benim gibi Lara'ya gidip,üstüne de gece denize girecek çılgınlara duyurulur. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder