10 Nisan 2016 Pazar

#Bu fotoğraflara bakıp da,vicdanı sızlamayacak biri var mıdır?
Sevgili belediye başkanı ve bu hayvanlardan sorumlu kişiler.....
1.5 ay önce,barınak konusunu konuşmak için belediye başkanıyla görüştüm.Daha önce de,hayvanların dozu ayarlanmamış iğnelerle yetkililer tarafından öldürüldüğünü biliyordum.Elimde iğneler ve öldürülen hayvanların fotoğrafları var.
Bunu başkana da söyledim üstelik.'Barınak yapılacak,proje hazır vs.'diyerek beklemeye almıştım ama.....
Dün,hamile kedimizi araba tepeleyip,karnında yavrularıyla öldürünce,sokağa atılan ve 4 gündür beslediğimiz bu yavrulardan birini yine araba tepeleyince,'Bu kadar bekleme yeter sayın başkan.Bu hayvanlar için gerekeni yapmıyorsunuz.Eline tüfeği alan,tavuklarımı yedi,güvercinimi ısırdı diyerek bu hayvanları öldürüyorsa;sokak hayvanlarının aşıları ve kısırlaştırma işlemleri yapılmıyorsa,veterineriniz ve yetkilileriniz konuya yeterince eğilmiyorsa;bana farzdır bunları yayınlamak.
'Barınakta tutulan yavru hayvanların beslenmesi yetersiz,kuru mamalarla işi götürüyorsunuz ama ya yavruların sütü nerde?
Dün,bir arkadaşım barınağa gitti ve anlattıkları:'Yavrular perişan,Köpekler aç,her yer pislik içinde.Temizleyen yok,sorumlu yok.Hayvanlar çaresiz.'
Ömer Bey,sokakta yaşayan bu hayvanlardan siz sorumlusunuz.Bütçe yetersiz diyerek geçiştiremezsiniz.

Veterinerlerinizin görevi, aşılama ve kısırlaştırma işlemini yapmak.
Sizin göreviniz de,bunları sağlamak.Ne için belediye başkanısınız?
Yalnızca yol yapmayla yol alınmaz!
Kadroya aldığınız kişileri hangi kritere göre alıyorsunuz?
Böyle olmaz sayın başkan,böyle olmaz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder