21 Nisan 2016 Perşembe

#-'Erkek çocuklarına tecavüz edildiyse ne olmuş?Onların,kız çocukları gibi kızlık zarı sorunu mu var da tecavüze uğrayınca psikolojileri bozulsun!'
Sosyal medyada okuduğum bir paylaşım.
-Çocuk Gelin olayını,kız çocuklarını yurtlarda barındırarak koruyacağız.
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Sema Ramazanoğlu
-Bundan sonra şehit cenazelerinde cenaze marşı değil,Itri'nin Tekbir Marşının okunması talimatını verdi.
Başbakan Ahmet Davutoğlu
İşte sizlere üç haber başlığı...
Neresinden tutalım da elimizde kalmasın bu haberler?
-Çocuklara tecavüzü kızlık zarıyla özdeşleştiren ve erkek çocuğuna tecavüzü normal bulan bu kafaları ne yapalım?
-Her gün gelen şehit cenazelerine çözüm bulacakken,cenazede okunacak marşa takanlara ne yapalım?
Itri'nin Tekbir marşı çalınca o şehitler ayağa mı kalkacak?
Hiç mi utanmanız kalmadı sizin ey siyasiler?
Bu şehitlerin vebalini nasıl ödeyeceksiniz?
Cenaze Marşı yerine Itri çalınca çözüm bulundu yani,öyle mi?
-Yasadışı evler açtırarak,korumaları altındaki erkek çocuklarına tecavüz edenleri koruyan Aile Bakanını ne yapalım?
Erkek çocukları bıraktık,şimdi de kız çocuklarını sıraya dizecekler belli ki?
İmam Hatipli,tecavüzcü sapkın öğretmenlerden,imamlardan nasıl koruyacağız kızlarımızı?
Bunu da düşündü mü sayın bakan?
Bahçemizde çileklerimiz var.Biraz önce toplamaya indim.Çileklerimizde,kabuklu salyangoz ve karınca sorunu yaşıyoruz.İlaç atsak,kuşlar ve arılar da ölecek diye doğal akışındayız hayatın.
Baktım ki,çileklerin 1/3'nü kabuklu salyangozlar yemiş.Karşıma aldım ve dedim ki onlara:'Bana bakın,ya bu çilekleri birlikte yeriz ya da sizi Ensar Vakfının yurtlarına gönderirim.'
Salyangozlar hep bir ağızdan'Etme,eyleme.Can güvenliğimiz yok.Ya orda tecavüze uğrarsak?Tamam,anlaşalım.
Biz,çileklerin azıcığını yiyelim ama sen de bizi bu vakfa verme.'
Sıra geldi,diğer 1/3'ü yiyen karıncalara....
Dedim ki:Bana bakın,ya bu çileklere dokunmayın ya da hepinizi aile bakanının yurtlarına gönderirim.
Artık koloni olarak mı tecavüze uğrarsınız,tek tek mi bilemem?
Karıncalar hep birlikte:'Yapma,etme,kulun,kölen olalım bizi o yurtlara gönderme.Zaten bir basımlık canımız var.Onu da bu alçak tecavüzcülere bırakma.
Tamam,anlaştık;azıcık yiyeceğiz.'
Sokağa çıktım ki,beslediğimiz kediler,köpekler....
Dedim ki;Gelin size bakan yok,barınak da yok.En iyisi,her birinizi dini vakıfların ve yurtların önüne bağlayayım.Hem karnınız doyar hem de yuvanız olur .
Dediler ki,bir sokak hayvanıyız.Bize bile tecavüz ediyorlar ama sokaklar bile o yurtlardan daha güvenli.
Sen bize,her akşam yemeğimizi,suyumuzu ver yeter.
Kulun olalım,bizi gönderme!O vakıflar,o yurtlar tecavüz evleri,bilmiyor musun hala?
Kıssadan hisse:Bu yurtlara değil evlatlarımızı,lağımdan çıkan fareleri bile emanet etmem.
Yazık hayvanlara!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder