15 Nisan 2016 Cuma

#Ülkemizde çocuk tecavüzleri,kadın cinayetleri neden durmayacak?
Bu sabah,bir okula gittim 2. ders saatinde.5. sınıf öğrencisi nefes nefese geldi ve öğretmenden özür kağıdı istedi.Öğretmen nedenini sorunca da'Cuma namazına gitmiştim,1. dersi kaçırdım ondan istiyorum.'
Milli Eğitim...
Adının eğitim olduğuna bakmayın,ne okullarda kütüphane ne laboratuvar ne atölyeler ne de spor alanları var çoğunun.
Öğretmenleri ise....
Öğretmen mi,veli mi,ne olduğu anlaşılmıyor artık.Ne kravatları var ne de eli yüzü traşlı olanı.
Ne yaka kartı ne de önlük var üzerlerinde.Ağızlarında 'Lan,hışt,lan oğlum duymuyon mu?'gibi ifadeler,ders saatinde namaza giden müdürler,öğretmenler....
Soruyorum sizlere,bu eğitim sistemi mi çocuklarımızı eğiterek zararlı herkesten koruyacak?
-Eskişehir'de,17 yaşındaki erkek lise öğrencisi intihar etti.Bunu da,kendisine de tecavüz edilen diğer öğrenci açıkladı.
İlk,orta ve lise öğrencilerine tecavüz nedir,nasıl korunulur,kime anlatılır diye anlatılıyor mu derslerde?
Peki,okullarda ne öğretiliyor,bakınız:
Milli Eğitim'in'Yazarlar Okullarda Projesinde, Ozan Taşdemir imzalı ‘Hariçten Sözler’kitabı dağıtılıyor ve kitapta yazanlar:
- “Bir aşkı, küçük bir ihtimal de olsa mutlulukla ya da cinayetle nihayetlendirebilirsiniz.
-“Genç kızlar için, çılgınlık sefalet, özgürlük ise felaket getirir.”,
-Bilgisayarınız tabii ki dizüstü olabilir ama mümkünse eteğiniz dizüstü olmasın”
İşte bu kafalar,çocuklarımızın eğitiminden sorumlu.
Bugünün çocukları,yarının yetişmiş kadını,erkeği olacak.Nasıl yetiştirirsek,karşılığını da aynı şekilde alacağız.Etek boyuyla ayar verdiğimiz kızlarımızı,halaya dururken elele,HALT yiyen kızlı,erkekli çocuklarımızı nasıl koruyacağız bunlardan?
Bunların,bir de basın kısmı var.Kayyum atanan Zaman gazetesinin eski yazarı Ali Bulaç da buyuruyor ki:Ensar Vakfı tüzel kişilik."Ensar Birinin işlediği suç dolayısıyla Ensar Vakfı’nın yargılanması, itibardan düşürülmeye çalışılması ve vakıf üzerinden siyasi bir muhalefet yapılması ahlaken doğru değildir"
Adam haklı!
Ne var yani,o öğretmeni Ensar Vakfı işe aldıysa.Ne var yani,yasak olmasına rağmen yurtlar,evler açıp da,çocuklara tecavüz edildiyse.
Abartacak ne var da Ensar Vakfı suçlu?
Cidden ayıp ediyoruz gerçekten.
El kadar kız çocukları koşup,oynayacakken saçına dolamış bez parçasını okulda oturuyorsa;kız,erkek çocuklarımız bilim,sanata,spor adına çalışma yapamıyorsa;
Ben,sizin verdiğinizin eğitimin de,sizin gibi eğitimcilerin de.....
Devlet,boşuna mı bizleri meslek sahibi yapıyor? Bunca yıl size verilen emekten utanın!
Memleketin canına okudunuz artık her açıdan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder