2 Nisan 2016 Cumartesi

#KADRES,ressamlardan oluşan bir grup ve Dünya Çocuk Rekorları kapsamında, dünyanın en uzun açık hava resim sergisini açmak için, ülkenin dört bir yanına duyuru yaptı.0-18 yaş arası konu,kağıt boyutu seçimini çocuğa bırakarak,hayalinden ne geçiyorsa,pastel olur,kuru boya olur ya da çocuk ne istiyorsa,onu kullanacağı bir rekor denemesi çalışmasına girişti.Yoğun katılımın olduğu,ülkemizin her yerinden gelen resimlerle,33200 metre uzunluğunda bir rekora ulaşıldı.
Ben de,katılıyorum elbette ve bunun için,sevgili arkadaşım Gülaycığımdan rica ettim.Neşe Erberk Eğitim Kurumları olarak,bu rekor denemesine destek verdiler.
Burdaki resimler,Gülaycığımın sayesinde bana geldi.
Burdan,kendisine ,eğitim kurumuna ve o rengarenk resimleri çizen çocuklarımıza çok teşekkür ediyorum.

İstanbul'da,böyle güzel bir arkadaşım var.Beni hiç kırmaz,sağolsun.
Sevgiler Gülaycığım ve teşekkürler. smile ifade simgesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder