27 Nisan 2016 Çarşamba


#Bu iki fotoğraf karesi üzücü bir öyküdür.
İşte öykümüz.....
Bir kumru.Balkon kapısının üstüne yuva yapmış.Tesadüfen gördüm ama balkon bu;çamaşır da asacaksınız,hava da alacaksınız.
Kumru,birkaç gündür yuva yapıyordu,çöpleri döke saça ama yumurta bıraktığını görmemiştim.
Baktım yatıyor,balkona çıkmadım,çamaşırlar da içerde kurudu.Yasaklı bölge oldu yani balkon.
Kumruyu,karşı okulun çatısında görünce,bir şeylerin ters gittiğini anladım.
Annem hep derdi ki;'Eğer,yumurtaya yatan hayvan,yumurtaların soğuduğunu ve yavru çıkmayacağını fark ederse gider.
Kumru,çatıda bir süre bekledi.Belki gelir diye pencereden bekledim ama gelmedi.
Şimdi,kapının üstünde iki yumurta,içinde ölmüş yavruları var ve ben çok üzgünüm.
Şimdi diyeceksiniz ki:'Her gün insanlar ölüyor.Çıkmamış iki yumurtaya mı üzülüyorsun?
Evet üzülüyorum.Hem annenin çabasına hem de başlamadan biten iki yaşama.
Ne olacak o yumurtalar,elleyemem de.
O anne,yavrularını besleyemeyecek,tüylenmesini görmeyecek,uçurmaya çalışmayacak artık.
Çatıdan öylece bakıyor kapıya.Kumruların duyguları yok mu?
Ve ben çok üzülüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder