4 Nisan 2016 Pazartesi

#'Çelik yeleksiz Diyarbakır'a gittim' 
Ahmet Davutoğlu-Başbakan
Bunu,büyük bir gururla,uzun namlulu silahlı 1000 korumanın içinde, gazetecilerin çekmeye bulamadığı kişi söylüyor.
Diyarbakır,memleket toprağı değil,başka bir DİYAR çünkü.
Hey allahım!
Bunlardan sıkıldınız mı siz de?
O zaman epeycedir ara verdiğim semt pazarı öyküsü: smile ifade simgesi:)
Malum,bugün pazartesi pazarı kuruluyor.Pazarcılar,beni özlemiştir!'Yoksa,yaptığım alışverişi mi?) diyerek,pazara uzadım. wink ifade simgesi
Ekranlara çıkıp da,'Meyve yiyin,sebze yiyin,bir avuç fındık,olmadı 3 ceviz'diyenlerin ağzının üstüne çakasım var inanın.
Bu fiyatlarla,değil avuçla yemek,taneyle bile alamaz tüketici.
Hani,bahar geldi,meyve,sebzenin hası tezgahlara düşmeye başladı ya!
Peki,ya fiyatları?
Eskiden anımsıyorum,insanlar 'Şurdan 3 kg domates,3 kg salatalık,2 kg muz,5 kg portakal ver'diyerek alışveriş yapardı ama şimdi 'Kilosu ne kadar? 6 lira.Çok pahalıymış,sen bana yarım kg ver'diyenlerin sesi çoğunlukta.
Bu millet,ne yeyip,ne içecek?
Tezgahlar,mal dolu müşteri bekliyor ama elinde pazar arabasıyla boş geçiyor insanlar.
Kuş sütünün eksik olmadığı sofralardaki yöneticiler ne bilsin gariban vatandaşın filesini?
Bir de teyzeyi yazayım.Pazarda sürekli dileniyor,bastonuna dayanarak.Her hafta para veriyordum ama....
Aynı teyzeyi,kaldırımda paralarını sayarken gördüm ki,valla benden zenginmiş. wink ifade simgesi
Üstelik,bu paraları,oğlunun akşama içki alması için dileniyormuş meğer.
O parayla boğazını doyursan ya be teyzeciğim!
Bir daha para vermeyeceğim elbette.
Neyse....
Emin olun,hayat çok pahalı.öyle,bale pabuçlarıyla,kar lastiğiyle enflasyon belirlenmez.Çarşı,pazara çıkacaksınız.
Her hafta olduğu gibi,bir dolu parayla pazara gidiyorum.Nasıl tezgahlara borç bırakmayı başarıyorum valla bilmiyorum. wink ifade simgesi
Tezgahtaki yaşlı teyzelerin,amcaların mallarını alacağım diye borç batağına saplanacağım. ;)wink ifade simgesi
Tanrım!
Neyse,borç yiğidin kamçısı demişler,haftaya öderim nasılsa.
Bu arada,çilek de nasıl güzel kokuyordu anlatamam.
Niye almadıysam?
Para bitti,para!  :)wink ifade simgesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder