3 Nisan 2016 Pazar

#Kötü günlere düştük nicedir.Bazen,bir an yaşarsınız ve hayatınız azıcık renklenir.Bakın,bugün yaşananlar....
Malum,bahar geldi ve ağaçlar meyveye durdu.Yol üstündeki dut ağaçları da,ufaktan yarı ham yarı olgunlaşmış dutlarla bezeli.
Bir ağacım var,yıllardır dadandığım.
Bugün,yolum ordan geçerken ve dutları tırtıklarken,itfaiye erlerinin yanında bir kumru gördüm.
Hayvan,gözleri kaymış uçamıyordu.Zehirlenmiş meğer.
Veteriner arkadaşları aradım ne yapabiliriz diye,'Kuşlara bir şey yapılamıyor,helvasını yiyin'dedi. ;)smile ifade simgesi
Peki,neden zehirlenmiş hayvan?Çünkü,Çukurova,tarım diyarı ve ürünler çıktı,ilaçlama yapılıyor sürekli.İşte bu dönemde,ilaçlanan tarlalara,çiçeğe duran ağaçlara yönelen kuşlar ve arılar ölüyor.
Cidden vahim bir durum şu anda.Her yer ölü arı ve kuş dolu.
Çözümü nasıl bulmalılar bilmiyorum.
İtfaiye erleriyle,elbirliğiyle,kumruyu kurtarmaya çabaladık.Burdan,hepsine tek tek teşekkür ediyorum.
Veteriner,bir umut ayran içirin dedi.Koştum bir lokantaya ve ayran aldım.
Bu arada,param olmadığını söyledim ve bana bakıp'Ayıp ediyorsunuz,ne parası?Bir hayvan ölürken paranın hesabı yapılmaz'diyen o lokantaya da teşekkürler.

 Böyledir yurdum insanı.Seviyorum,böyle geniş yürekli insanları. :)
smile ifade simgesi
Neyse,kumruya,ayranı içirdik.Gözleri açıldı ve itfaiye görevlilerine bıraktık.Onlar bakacak ve yarın da gideceğim,bakalım ne durumda diye?
Umuyorum,yarına iyileşmiş olur.
'Herkes kısmetini yer' derdi annem.Ömrü bitmediyse,yarına çıkar.Biz,ekip olarak,elimizden geleni yaptık.Umarım,yarına helva pişirmeyiz? wink ifade simgesi
Kıssadan hisse:Hala,yüreğinde merhamet ve yardım duygusu olan insanların varlığına çok sevindim.İyi ki,varlar.
Fotoğrafları onlar çekti,bana da haberini yapmak düştü. smile ifade simgesi
Hepsine teşekkürlerimle... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder