26 Ocak 2018 Cuma


#Bazen, iyi niyetle yaptığımız şeylerin sonucu iyi de olabilir,kötü de.
Ama niyet başlangıçta iyidir elbette.
Bazen av oluruz,bazen de avcı;durumuna göre.
Balcalı'da,kediler insan zarar vermediği sürece av olmaz ama kuşlar için aynı şey geçerli değil.
Onlar,her daim av olmak durumunda.
Arabayı bekliyorum ve tabii gözlem de devrede. 
İyi niyetli biri,bir simiti tele asmış,kuşlar doysun diye.
Onlarca kuş konuyor tele ve simiti gagalıyorlar.
Bir kedi,fotoğraflarda da gördüğünüz gibi,usul usul yanaşıyor alana.
Ortamda ikimiz varız yalnızca.Bana bakıyor,bir pati atıyor,dönüyor sızmaya çalışıyor kuşlara.
Bedenini öyle bir kıvırması var,sanırsınız ki talimde kamufle olan bir asker,sürüne sürüne yanaşıyor.
Önce bitkinin gövdesi,sonra dala atlama, sonrasında soluklanma ve hamle. 
Ama öncesinde ben ellerimi çırpıyorum ve simit yiyen bütün kuşlar kaçıyor. 
Hayatta,bazen avsınızdır,bazen avcı.
Kedi bir avcıydı,kuşlar av ama ben ordayken kuşlar kurtuldu.
Diyeceksiniz ki;doğanın kuralı bu.Devinim bunu gerektiriyor.· 
Ama ne yapayım,o anda gönlüm razı olmadı kuşların yenmesine.
Bugün,Balcalı'da değilim,belki de kuşların birkaçı çoktan yem oldu o kediye ama hani;bilirsiniz;Deniz Yıldızı'nın öyküsünü.
Ben de onu yazdım dün Balcalı'da.
İyi de yaptım.
Ben de onu yazdım dün Balcalı'da.
İyi de yaptım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder